BFBC2 hvor tæt er det på BF2
Fra : Bjarne K.

Dato : 16-03-10 19:36

Kan man overhovedet sammenligne de to spil (altså BC2 og BF2) ?

Bjarne K.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-03-10 13:13

On 16-03-2010 19:35, Bjarne K. wrote:
> Kan man overhovedet sammenligne de to spil (altså BC2 og BF2) ?

Det synes jeg ikke man kan. Jo der er kampvogne i begge men det er
ligesom også der ligheden holder op.

BC2 er det meget bedre.

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-03-10 13:25

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> wrote in message

> Det synes jeg ikke man kan. Jo der er kampvogne i begge men det er ligesom
> også der ligheden holder op.
>
> BC2 er det meget bedre.

Der er da intet, der kan være bedre end Battlefield 2.

Men jeg kan jo håbe, at der kommer en BC2 demo, så jeg selv kan prøve.

Bjarne K.

Fra : Brian Lund

Dato : 17-03-10 13:38

> Der er da intet, der kan være bedre end Battlefield 2.
>
> Men jeg kan jo håbe, at der kommer en BC2 demo, så jeg selv kan
> prøve.

Overall synes jeg nu BFBC2 er meget fedt, på nogle punkter minder det en del
om BF2 men på andre er der stor forskel!

Unlocks får man meget hurtigere, lidt for hurtigt imo... Man kan ikke ligge
sig ned, desværre! Det gør ikke SÅ meget sådan som spillet er lavet, men det
undrer mig alligevel lidt...

Man kan smadre næsten alt til atomer, suuuper fedt! Og de nye game modes er
jeg også ret vild med, at man selv kan bestemme om man vil bruge red-dot,
optical eller noget andet (når man har unlocked det) er også bare bonus!

Alt i alt er jeg godt tilfreds. Og jeg har trodsalt 600 spilletimer i BF2...

Brian

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-03-10 21:12

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> wrote in message
> [...]
> bonus!
>
> Alt i alt er jeg godt tilfreds. Og jeg har trodsalt 600 spilletimer i

Tak for info

Har forøvrigt lige checket mine 3 bf2 accounts, og kan se at jeg ialt kun
har 550 timer i banken

Fra : Brian Lund

Dato : 17-03-10 22:28

> Har forøvrigt lige checket mine 3 bf2 accounts, og kan se at jeg ialt
> kun har 550 timer i banken

Jeg huskede galt, 701 time!
http://bf2s.com/player/45579619/

Anyways, jeg tror du vil kunne lide BC2 selvom det er noget forskelligt,
alle mine kammerater der tidligere har spillet en del BF2 er ihvertfald
vilde med det! (5 mand so far)

Brian

Fra : Bjarne K.

Dato : 19-03-10 17:01

> [...]
>
> Anyways, jeg tror du vil kunne lide BC2 selvom det er noget forskelligt,
> alle mine kammerater der tidligere har spillet en del BF2 er ihvertfald

OK, tak for info

Bjarne K.