søger forhandler
Fra : Mr. D

Dato : 15-03-10 21:56

Hi Alle
Har lyst at anskaffe mig Dark City og The Thirteenth Floor. Jeg finder dem
ingen steder med danske tekster, undtaget her:
http://www.haushoej.dk/product.asp?product=6394
http://www.haushoej.dk/product.asp?product=6532
Nogen som kan hjælpe mig?

1: Jeg har ikke handlet her før. Nogen som kender dem og kan sige god for
dem?
2: Filmene er dyre. Nogen som ved om andre steder, hvor de fås billigere?
3: Nogen som har dem på DVD og er så trætte af dem, at de vil kyle dem efter
mig for et mindre beløb?
Simon

Fra : Kalle Madsen

Dato : 15-03-10 22:14

Mr. D skrev:
> [...]
> 2: Filmene er dyre. Nogen som ved om andre steder, hvor de fås billigere?
> 3: Nogen som har dem på DVD og er så trætte af dem, at de vil kyle dem

http://www.binsearch.info/?q=Dark+City&max=25&adv_age=600&server=&min=75

http://www.binsearch.info/?q=The+Thirteenth+Floor&max=25&adv_age=600&server=

Engelske undetekster

Hilsen Kalle

Fra : JYH

Dato : 17-03-10 14:06

Mr. D wrote:
> [...]
> Nogen som kan hjælpe mig?
>
> 1: Jeg har ikke handlet her før. Nogen som kender dem og kan sige god

8.9/10 på TrustPilot:
http://www.trustpilot.dk/review/www.filmudsalg.dk

Fra : CK®

Dato : 19-03-10 15:13

Den 15-03-2010 21:56, Mr. D skrev:
> [...]
> 2: Filmene er dyre. Nogen som ved om andre steder, hvor de fås billigere?
> 3: Nogen som har dem på DVD og er så trætte af dem, at de vil kyle dem
Prøv at tjekke hos den lokale Blockbuster. Jeg har købt Dark City hos
dem for noget tid siden, måske kunne du også være heldig?

Claus

Fra : Mr. D

Dato : 19-03-10 19:15

"CK®" <kaplov@image.REMOVE.dk> skrev i meddelelsen
> Den 15-03-2010 21:56, Mr. D skrev:

> Prøv at tjekke hos den lokale Blockbuster. Jeg har købt Dark City hos dem
> for noget tid siden, måske kunne du også være heldig?

Hi til alle tre
Tak for svar. Jeg tror, jeg først prøver Blockbuster. CK, købte du den
brugt, eller havde den fra ny?
Simon

Fra : CK®

Dato : 21-03-10 21:50

Den 19-03-2010 19:14, Mr. D skrev:

> [...]
>
> Hi til alle tre
> Tak for svar. Jeg tror, jeg først prøver Blockbuster. CK, købte du den
Købte den brugt, men i orden.

Claus