IMDB search string?
Fra : sls \(2770\)

Dato : 16-03-10 08:19

Jeg har et program hvori man kan markerere en titel og så søge efter titlen
på IMDB, men det virker ikke mere, da IMDB nok har lavet et eller andet om?

Search string ser sådan her ud:
http://www.imdb.com/Find?select=All&for=%s men der kommer man ind på
noget Advanced Title Search, istedet for at den går direkte til filmen.

Nogen der ved hvordan den skal se ud nu?

Mvh sls

Fra : Martin

Dato : 16-03-10 10:39

On 16-03-2010 08:18, sls (2770) wrote:
> [...]
> noget Advanced Title Search, istedet for at den går direkte til filmen.
>
> Nogen der ved hvordan den skal se ud nu?

Det er jo indbygget i firefox (sådan næsten da) bare skriv
"imdb filmnavn" så er det oftest den der er første resultat på google,
og vupti så nupper den det :)

Anyways..
Hvad jeg lige kan se, så skal det laves om til

http://www.imdb.com/find?s=all&q=%s

<http://www.imdb.com/find?s=all&q=green zone>
Går direkte til filmen

<http://www.imdb.com/find?s=all&q=ole>
Går til resultat siden

Fra : sls \(2770\)

Dato : 16-03-10 11:29

"Martin" <martin@aarhof.invalid> skrev i meddelelsen

> [...]
> og vupti så nupper den det :)
>
> Anyways..
> Hvad jeg lige kan se, så skal det laves om til

Super det virker Takker

Mvh sls