firefox og tilføjelser
Fra : E

Dato : 15-03-10 15:52

I firefox har jeg haft trustpilot som tilføjelse og et trustpilot ikon ved
siden af adresse linjen, men det er forsvundet, og jeg kan ikke få det frem.
nogen der kan hjælpe?

Fra : Martin Ploug

Dato : 15-03-10 20:23

Den 15-03-2010 15:52, E skrev:
> I firefox har jeg haft trustpilot som tilføjelse og et trustpilot ikon ved
> siden af adresse linjen, men det er forsvundet, og jeg kan ikke få det frem.
> nogen der kan hjælpe?

Hej

Er det denne http://www.trustpilot.dk/Download.aspx
du søger?
Du kan i Firefox også kigge under Funktioner >
Tilføjelser og se, om den skulle være deaktiveret.

....eller højreklikke på et tomt område på værktøjslinjen
og vælge Tilpas. Træk Trustpilot-ikonet op på værktøjs-
linjen, hvis det findes i vinduet og klik derefter på
Færdig.

Venlig hilsen
Martin

Fra : E

Dato : 15-03-10 20:46

> [...]
> og vælge Tilpas. Træk Trustpilot-ikonet op på værktøjs-
> linjen, hvis det findes i vinduet og klik derefter på

Jeg har aktiveret den, men den er ikke i tilpas. Jeg har prøvet at
afindstallere og indstallere men hjælper ikke.

Fra : Jens Jensen

Dato : 15-03-10 20:28

E wrote den 15-03-2010 15:52:
> I firefox har jeg haft trustpilot som tilføjelse og et trustpilot ikon ved
> siden af adresse linjen, men det er forsvundet, og jeg kan ikke få det frem.
> nogen der kan hjælpe?

Har du kontrolleret, om du har den nyeste version, som er 2.1.7?

Fra : E

Dato : 15-03-10 20:46

> Har du kontrolleret, om du har den nyeste version, som er 2.1.7?

Ja det er den jeg har.

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-03-10 22:23

Den 15-03-2010 20:46, E skrev:

> Ja det er den jeg har.

Er du sikker på at den virker med FF 3.6

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby

Fra : E

Dato : 16-03-10 05:18

>Er du sikker på at den virker med FF 3.6

det har den gjort de sidst dage, og en ven har den på sin com uden prob.

Fra : Martin

Dato : 16-03-10 10:41

On 16-03-2010 05:18, E wrote:

> det har den gjort de sidst dage, og en ven har den på sin com uden prob.

Prøv at højreklikke ved siden af "Hjælp" og se om du skulle have slået
"trustpilot" toolbaren fra?

Fra : E

Dato : 16-03-10 13:23

> Prøv at højreklikke ved siden af "Hjælp" og se om du skulle have slået
> "trustpilot" toolbaren fra?

Der er ikke nogen trustpilot toolbar.

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-03-10 18:03