FF: Problemer med video
Fra : Steen J

Dato : 14-03-10 11:39

Jeg har problemer med at se video i FireFox. Jeg kan som regel godt se
reklametraileren, men ikke selve videoen. Den siger: "This video could not
be loaded".

Jeg har installeret VLC med flueben i FireFox.

Nogen idéer til, hordan jeg får det til at virke.

--
/Steen J

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-03-10 12:57

Den 14-03-2010 17:38, Steen J skrev:
> Jeg har problemer med at se video i FireFox. Jeg kan som regel godt se
> reklametraileren, men ikke selve videoen. Den siger: "This video could not
> be loaded".

Giv os et link. Fortæl også gerne, hvilket styresystem og
hvilken version af Firefox du bruger.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computeren og internettet:

Fra : Steen J

Dato : 14-03-10 13:00

> Giv os et link. Fortæl også gerne, hvilket styresystem og hvilken version
> af Firefox du bruger.

Win XP (fuldt opgraderet)
FF 3.6
VLC 1.03 Goldeneye

/Steen

Fra : Jens Jensen

Dato : 14-03-10 13:40

Steen J skrev den 14-03-2010 12:59:
> "Kim Ludvigsen"<usenet@kimludvigsen.dk> skrev i en meddelelse

> Win XP (fuldt opgraderet)
> FF 3.6
> VLC 1.03 Goldeneye

Link til traileren?

Fra : Steen J

Dato : 14-03-10 15:56

"Jens Jensen" <a@a.invalid> skrev i en meddelelse

> Link til traileren?

Uskyld, jeg tænkte mig ikke om, men det gælder alle de videoer, jeg støder
på på dagbladenes (pol, jp, berl, bt, eb) hjemmesider, f.eks.
http://www.berlingske.dk/webtv/97/8680

/Steen

Fra : /John

Dato : 14-03-10 16:08

"Steen J" <steen.j@cutie.dkx> skrev i en meddelelse

> det gælder alle de videoer, jeg støder på på dagbladene

Måske manglende Flash Player?

http://www.adobe.com/shockwave/download/alternates/#fp

John

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-03-10 16:11

Steen J skrev:

>Uskyld, jeg tænkte mig ikke om, men det gælder alle de videoer, jeg støder
>på på dagbladenes (pol, jp, berl, bt, eb) hjemmesider, f.eks.
>http://www.berlingske.dk/webtv/97/8680

ingen problemer her med stort set samme konfiguration (bruger dog 1.05 af
vlc)

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-03-10 20:04

Den 14-03-2010 21:56, Steen J skrev:

> Uskyld, jeg tænkte mig ikke om, men det gælder alle de videoer, jeg støder
> på på dagbladenes (pol, jp, berl, bt, eb) hjemmesider, f.eks.
> http://www.berlingske.dk/webtv/97/8680

Ovenstående side bruger Flash. Du kan hente Flash via /Johns
link.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Hjælp til computer og internet: