Registrering af BC2 på steam?
Fra : Brian Lund

Dato : 11-03-10 16:53

Hejsa, er der nogen af jer der ved om (og hvis ja, hvordan) man kan
registrere Bad Company 2 på steam?

Problemet er det at jeg har købt spillet på skive, fordi det var noget
billigere end at købe det via Steam, men af og til spiller jeg på en
kammerats computer, han har imidlertid installeret BC2 via. steam og jeg kan
ikke i min steam se at jeg ejer spillet, så jeg kan altså ikke bare logge
ind på steam på hans computer og spille BC2 fra den!

Det fungerer jo fint med Modern Warfare 2 som jeg netop har købt via. steam,
jeg kan bare lige logge ind på hans bærbare, han selv på hans stationære og
så er vi good to go! Er han hos mig tager han bare den bærbare med og logger
selv ind på den, no problemos, skide smart!

Brian

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 12-03-10 09:33

Brian Lund <brian@-FJERN-lundfoto.dk> declared in:
4b9911b0$0$275$14726298@news.sunsite.dk :
> [...]
> stationære og så er vi good to go! Er han hos mig tager han bare den
> bærbare med og logger selv ind på den, no problemos, skide smart!

Desværre.
Bad Company 2 kan ikke registreres på Steam med mindre det er købt via
Steam.

http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1170389
https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601#which