bc2 medic og enginier
Fra : Bo Hellum

Dato : 10-03-10 07:22

Hej

Sku mystisk. Når jeg spiller som subj, så kan jeg ikke vælge skrue nøglen
eller 1. hjælpskassen. Selv om jeg kører med skruehjulet på musen, så har
jeg kun 2 eller 3 våben. Og det har jeg ikke ændret på som standard.

Er der nogen der har en ide til hvad man skal gøre for at aktivere dem?

Bo

Fra : Veset

Dato : 10-03-10 09:42

On Wed, 10 Mar 2010 07:22:14 +0100, "Bo Hellum" <bo@hellums.dk> wrote:

> [...]
>jeg kun 2 eller 3 våben. Og det har jeg ikke ændret på som standard.
>
>Er der nogen der har en ide til hvad man skal gøre for at aktivere dem?

Har du unlocket dem?
Hvis nej, skal du jo først gøre det.
Hvis ja, så trykker du på 4 for at aktivere det/dem.

--
Veset

Fra : Bo Hellum

Dato : 10-03-10 09:54

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i en meddelelse

> Har du unlocket dem?
> Hvis nej, skal du jo først gøre det.
> Hvis ja, så trykker du på 4 for at aktivere det/dem.
>
> --
> Veset

Det jo lige det jeg mener. Jeg mangler sku noget info omkring multi-player
delen. Du siger de skal unlockes før de virker...er det bare noget man ved?

Tak for info, jeg har intet foretaget mig, nok derfor de ikke virker

Bo

Fra : Veset

Dato : 10-03-10 18:09

On Wed, 10 Mar 2010 09:53:31 +0100, "Bo Hellum" <bo@hellums.dk> wrote:

> [...]
>delen. Du siger de skal unlockes før de virker...er det bare noget man ved?
>
>Tak for info, jeg har intet foretaget mig, nok derfor de ikke virker

Man skal lave x antal kills som medic, engineer og assault før man får
de respektive ekstra tools, såsom medic kit, skruenøgle og ammo.
Du kan se, ved at spille de respektive klasser, hvor langt der er til
næste unlock, når man skifter bane i multiplayer (unlock progression).
Jeg undrede mig også i starten, men fandt så ud af det ved at kigge på
unlock progression.

--
Veset

Fra : Bo Hellum

Dato : 10-03-10 23:03

"Veset" <vesetdks@hotREMOVEmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> næste unlock, når man skifter bane i multiplayer (unlock progression).
> Jeg undrede mig også i starten, men fandt så ud af det ved at kigge på

Super Veset, har nu spillet et par timer og har fået de unlucks, så nu
fatter jeg da en del mere. Jeg takker.

Bo

Fra : Veset

Dato : 11-03-10 09:06

On Wed, 10 Mar 2010 23:02:55 +0100, "Bo Hellum" <bo@hellums.dk> wrote:

>Super Veset, har nu spillet et par timer og har fået de unlucks, så nu
>fatter jeg da en del mere. Jeg takker.
>
>Bo

Fino, fino :)
Der er selvfølgelig en nemmere måde at se hvor mange point man skal
have til de forskellige unlocks.

Start spillet > Log dig på > tryk på Multiplayer > vælg Weapons And
Gadgets....
Her kan du se alle våben osv. og hvor langt der er til den næste
unlock i de respektive classes.

--
Veset