for 117 gang :)
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 09-03-10 22:50

er ved at bygge mine film op så de er inddelt efter skuespiller og
instruktøren som jeg kan li mangler stadigt
nogen - men har de fleste ..

du kan se her : http://chokmah.dk/afilm.html
ja kønt web design er det ikke men det virker til mit formål ...

jeg har spurgt om det før er der nogen jeg har glemt så skriv det endeligt -
for go ordens skyld jeg er ikke til tegne film animationer og skue spiller
som tommelfinger regal der er født før 1929 og film skal være på engelsk
eller skandinaviske med meget få undtagelser som f.eks Nikita - himlen over
Berlin - da lebende der andres osv.

Mv.
Bo

Fra : Alfred Bovin

Dato : 13-03-10 01:36

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> [...]
> ja kønt web design er det ikke men det virker til mit formål ...
>
> jeg har spurgt om det før er der nogen jeg har glemt så skriv det

Hvordan kan vi vide, hvilke skuespillere, du kan lide, som du mangler?

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 19-03-10 21:08

"Alfred Bovin" <alfred@bovin.invalid> skrev i en meddelelse
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message

> Hvordan kan vi vide, hvilke skuespillere, du kan lide, som du mangler?
jeg lytter altid havde f eks lige glemt richard geer