Men hvor var Jack i år?
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-03-10 10:27

Jeg savnede at se og høre den gamle gadedreng Jack Nicholson bag
solbrillerne grine og pifte på første række ved Oscar-festen.

Hvor var han i år? Og Eastwood? Pacino? Kidman? Sarandon? Eller Michael
Douglas og Warren Beatty med fruer? Og en bunke andre stjerner. De kan
vel ikke allesammen have siddet og gemt sig på bagerste række.

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 09-03-10 10:40

Jørgen Grandt skrev:

> [...]
> Douglas og Warren Beatty med fruer? Og en bunke andre stjerner. De kan
> vel ikke allesammen have siddet og gemt sig på bagerste række.

Der var lidt snak før showet om, at de manglede stjerner. De fik jo dog
fyldt programmet ud alligevel. De forsøgte også at appellere til unge
seere med nogle af tidens yngste stjerner.

Tim Robbins var der, og da han og Sarandon er gået fra hinanden for
nylig, forklarer det måske, at hun ikke også kom.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-03-10 12:48

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg savnede at se og høre den gamle gadedreng Jack Nicholson bag
> solbrillerne grine og pifte på første række ved Oscar-festen.

Jeg så til gengæld en film med ham i går på TV. Det var "The Departed", hvor
han var gangsterboss.

Hold da op hvor var den film spændende. Sproget i den var godt nok
tåkrummende, men Nicholsons præstation var simpelthen formidabel (som
altid). Matt Damon, DiCaprio og Martin Sheen var også gode, især DiCaprio.
Den fyr bliver da også bedre og bedre jo ældre han bliver.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 09-03-10 13:34

Tove Krieger skrev bl.a.:

> Jeg så til gengæld en film med ham i går på TV. Det var "The
> Departed", hvor han var gangsterboss.

Ja, jeg gav filmen 10 IMDb-stjerner i sin tid. Dens Hong Kong-forlæg
"Infernal Affairs" gav jeg 9; mange mener det bør være omvendt.

> [...]
> altid). Matt Damon, DiCaprio og Martin Sheen var også gode, især
> DiCaprio. Den fyr bliver da også bedre og bedre jo ældre han bliver.

Ja, og så er han tæt på at ligne en voksen mand efterhånden.

--
Jørgen Grandt - www.hamigen.dk

Borer man helt ind til benet, er det
måske dér hunden ligger begravet

Fra : Tove Krieger

Dato : 09-03-10 13:42

> Ja, jeg gav filmen 10 IMDb-stjerner i sin tid. Dens Hong Kong-forlæg
> "Infernal Affairs" gav jeg 9; mange mener det bør være omvendt.

Så vil jeg da holde øje med, om den også bliver sendt på TV. Den ville jeg
da gerne se.

> Ja, og så er han tæt på at ligne en voksen mand efterhånden.

Jo, han hører også til de mænd der vil virke en smule drengede hele deres
liv, det samme gør Michael J. Fox.

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-03-10 07:20

On 09/03/2010 13:41, Tove Krieger wrote:
> Så vil jeg da holde øje med, om den også bliver sendt på TV. Den ville
> jeg da gerne se.

Dansk TV har flere gange vist "Infernal Affairs" samt efterfølgerne. Jeg
kan ikke lige huske om det har været TV2Zulu eller DR der har gjort det,
men den har været på programmet adskillige gange gennem de sidste 2-4 år.

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Knutsen

Dato : 10-03-10 07:19

On 09/03/2010 13:33, Jørgen Grandt wrote:

> Ja, og så er han tæt på at ligne en voksen mand efterhånden.

Ja, der er tale om en yderst vellykket kønsskifteoperation. På et eller
andet tidspunkt inden "Blood Diamond".

--
Peter Knutsen
sagatafl.org