GPRS udstyr
Fra : per christensen

Dato : 09-03-10 20:44

Hej jeg har brug for lidt hjælp
Jeg skal bruge en enhed med GPRS og ethernet
Håber der er en venlig person der kan hjælpe mig i den rigtige retning.

MVH
Per Holm

Fra : VIP

Dato : 09-03-10 23:10

"per christensen" <per@pc-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg skal bruge en enhed med GPRS og ethernet
> Håber der er en venlig person der kan hjælpe mig i den rigtige retning.

Du er nødt til at oplyse lidt mere for at vi kan hjælpe

Er det en gateway mellem ethernet og GPRS / mobilt internet du efterlyser,
så kig ved Danbit eller Thiim

--
Venlig hilsen
Viggo

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 10-03-10 09:32

"per christensen" <per@pc-net.dk> crashed Echelon writing

> Jeg skal bruge en enhed med GPRS og ethernet
> Håber der er en venlig person der kan hjælpe mig i den rigtige retning.

Hvad med de 3G routere der findes? Fx Huawei E960

--
Bjarke Andersen