Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
restskat
Fra : Anders T. Nielsen

Dato : 08-03-10 15:28

Hej

Når man tjekker på skat.dk om man skal have penge tilbage i skat eller
ej, så kan jeg ikke lige finde ud af om det er bedst hvis der står et
minus foran beløbet eller om det er bedre at beløbet stå som værende et
posetivt resultat. Kan I hjælpe?

Mvh
Anders

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 08-03-10 16:47

"Anders T. Nielsen" <anders2000toxvaerd@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> ej, så kan jeg ikke lige finde ud af om det er bedst hvis der står et
> minus foran beløbet eller om det er bedre at beløbet stå som værende

Som et af de allerførste afsnit af årsopgørelsen står der i klar tekst
om du skal betale eller have penge retur.

Jan