Dyreklinik
Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 08-03-10 21:20

Er Kværkeby Dyreklinik et godt sted at betro sine kære små?
Eller er der andre steder på Midtsjælland, som kan anbefales?

vh
Bjarne

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-03-10 09:23

Bjarne S Nielsen <bruger@eksempel.dk.invalid> wrote:

> Er Kværkeby Dyreklinik et godt sted at betro sine kære små?
> Eller er der andre steder på Midtsjælland, som kan anbefales?

Slagelse Dyrhospital. Så kan de osse blive nusset bag ørene af selveste
Simone, der siges - i den lokale presse - at være i praktik på stedet

--
"I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall
out." Grace M. Hopper.

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 09-03-10 16:47

Axel Hammerschmidt skrev:

> Slagelse Dyrhospital. Så kan de osse blive nusset bag ørene af selveste
> Simone, der siges - i den lokale presse - at være i praktik på stedet

Det lyder godt. Hvem er Simone?

Bjarne

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 09-03-10 19:15

Bjarne S Nielsen:

http://www.simone-e.dk

--
Oops!... I did it again

Fra : Heidi

Dato : 09-03-10 19:11

> Det lyder godt. Hvem er Simone?

En ung pige. Hun har vundet en-og-anden-sangkonkurrence vistnok, og deltog i
Melodumte GrandPrix.
Hun synger rigtigt fint :)

--
Venlig hilsen Heidi, Miver, Mulle og Bajse-Lejses mor

Fra : Bjarne S Nielsen

Dato : 09-03-10 23:24

Heidi skrev:

> En ung pige. Hun har vundet en-og-anden-sangkonkurrence vistnok, og deltog i
> Melodumte GrandPrix.
> Hun synger rigtigt fint :)

Det lyder hyggeligt.
Ja, jeg spørger bare, da jeg aldrig ser dansk TV, så alle de her
underholdningsreferencer og reklamer er jeg ganske lykkeligt uvidende om.

Men hvis hun kan snakke til kattene med en rar og venlig stemme, måske
synge lidt for dem, så er de sikkert glade

Bjarne