Ubuntu uncompression tool
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 07-03-10 01:00

Jeg har hidtil i min Ubuntu i Krusader bare trykket på enter når jeg
"stod" på en ZIP eller RAR fil, også blev filen åbnet i et program som
jeg kunne pakke filen ud med. Men nu åbnes filen bare i Krusader, og den
er ikke helt så god til det. Desværre kan jeg ikke huske navnet på det
program som oprindelig blev anvendt - nogen som har en ide til navnet på
det gode, grafiske un-compresion program jeg har brugt ?

Jørn

Fra : Lars Stokholm

Dato : 07-03-10 12:05

Det hedder file-roller: https://help.ubuntu.com/community/File%20Roller