Efterlysning af humor klip af the Dark Nig~
Fra : carl

Dato : 05-03-10 21:01

For noget tid siden så jeg et klip med scener fra nogle forskellige film
hvor de havde ændret stemmerne.

Bla. var der en scene fra Dark Night hvor Christian Bale sidder sammen med
harvey dent og hende film baben og hver gang han åbner munden lyder det som
en hest. Er der nogen som kender dette klip og ved hvor man kan finde det?

Fra : Peter Knutsen

Dato : 06-03-10 04:33

Jeg ville starte med at lede på www.youtube.com .

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : carl

Dato : 06-03-10 18:36

"Peter Knutsen" <peter@sagatafl.invalid> wrote in message

> Jeg ville starte med at lede på www.youtube.com .
>
> --
> Peter Knutsen
> sagatafl.org

Der har jeg været forbi uden held, det er nok et no-go.