Database til katakogisering af MP3 musik
Fra : Kim in Farum

Dato : 05-03-10 07:52

Hej

Jeg har stillet nedenstående spørgsmål i dk.kultur.musik, men
der har ingen svaret, så nu prøver jeg her:

Jeg søger en musik database til at få styr på mine CD'er.

Jeg bruger EMDB (Eric's Movie Data Base) til mine DVD'er,
noget i samme stil og freeware er en selvfølgelighed.
Det er lige meget med at kunne afspille fra programmet/databasen.
Men det skal som EMDB kunne ligge på en USB-nøgle.

Hvem har et godt bud?

- Kim

Fra : Arne Vajhøj

Dato : 06-03-10 00:47

On 05-03-2010 01:52, Kim in Farum wrote:
> [...]
> Det er lige meget med at kunne afspille fra programmet/databasen.
> Men det skal som EMDB kunne ligge på en USB-nøgle.

For at undgå misforståelser: du leder efter en færdig
database & applikation - ikke efter tips til hvordan
du selv udvikler en sådan?

Arne

Fra : Kim in Farum

Dato : 06-03-10 13:20

"Arne Vajhøj" skrev i meddelelsen

> For at undgå misforståelser: du leder efter en færdig
> database & applikation - ikke efter tips til hvordan
> du selv udvikler en sådan?

Hej Arne

Ja i første omgang var det en færdiglavet Db & App.
Men måske jeg på et senere tidspunkt vil gå i gang
selv, så det var ikke tips til udvikling i denne omgang.

- Kim