Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Indbetaling på kapitalpension
Fra : Randi Hauder

Dato : 01-03-10 02:08

Jeg har indbetalt 30.000 kroner i 09 på min kapitalpension. Dette er
ikke på min forskudsopgørelse overhovedet. Hvor meget kan jeg ca.
forvente at få udbetalt ved årsopgørelsen hvis alt andet går i 0 ??

Fra : Jesper Lund

Dato : 01-03-10 14:09

Randi Hauder wrote:

> Jeg har indbetalt 30.000 kroner i 09 på min kapitalpension. Dette er
> ikke på min forskudsopgørelse overhovedet. Hvor meget kan jeg ca.
> forvente at få udbetalt ved årsopgørelsen hvis alt andet går i 0 ??

Ca 12000

--
Jesper Lund

Fra : Randi Hauder

Dato : 07-03-10 21:31

On Mar 1, 2:08 pm, Jesper Lund <use...@jesperlund.com> wrote:

> Ca 12000
>
> --
> Jesper Lund

Det fandt jeg så ud af at jeg ikke fik, da det er en
arbejdsgiveradministreret kapitalpension og man derfor ikke får en
disse

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 08-03-10 11:20

"Randi Hauder" <randi_hauder@hotmail.com> wrote in message

> Det fandt jeg så ud af at jeg ikke fik, da det er en
> arbejdsgiveradministreret kapitalpension og man derfor ikke får en
> disse

Det skyldes, at beløbet er trukket før der er beregnet skat. Derfor skal det
ikke skrives på selvangivelsen. Du er altså ikke blevet snydt (i denne
sammenhæng).