bad company 2 styring
Fra : Søren Jensen

Dato : 27-02-10 23:01

har problemer med at musen ikke vil look around kan kun bevæge syn lige op
og til højer

8gb ram
amd 64X2 doal cor 6000+
grafik gforce 880gt
win 7*64bit
bundkort asus m3n78
kan nogen hjælpe ?

sidste nye driver.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 28-02-10 11:28

On 27-02-2010 23:00, Søren Jensen wrote:
> har problemer med at musen ikke vil look around kan kun bevæge syn lige
> op og til højer
>

> 8gb ram
> amd 64X2 doal cor 6000+
> grafik gforce 880gt
> win 7*64bit
> bundkort asus m3n78
> kan nogen hjælpe ?
>
> sidste nye driver.

check indstillinger for musen?

Fra : Anders Ecklon

Dato : 28-02-10 11:52

Den 27-02-2010 23:00, Søren Jensen skrev:
> har problemer med at musen ikke vil look around kan kun bevæge syn lige
> op og til højer

Du kan alligevel ikke spille det endnu. Betaen er slut og det fulde spil
er ikke udgivet. Så afvent og se om problemet ikke er løst i den fulde
version.

En beta er jo netop en beta.

Mvh Anders

Fra : Martin S

Dato : 28-02-10 15:53

Søren Jensen wrote:
> har problemer med at musen ikke vil look around kan kun bevæge syn lige
> op og til højer

Host Host - Du skal kopiere alle filer fra crack mappen, ikke kun exe
filen. :) Host.

Jeg har endnu ikke selv prøvet den, jeg venter indtil posten kommmer med
den på fredag.

Mvh Martin

Fra : Brian Lund

Dato : 02-03-10 12:18

> Jeg har endnu ikke selv prøvet den, jeg venter indtil posten kommmer
> med den på fredag.

Samme her, håber jeg..!

Hvor har du bestilt fra?

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 02-03-10 12:35

On 02-03-2010 12:18, Brian Lund wrote:

> Samme her, håber jeg..!
>
> Hvor har du bestilt fra?
>

> Brian

Coolshop :)

Fra : Brian Lund

Dato : 03-03-10 10:09

> Coolshop :)

Samme her, første gang jeg har bestilt spil på release datoen, så må vi se
hvordan det går!

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 06-03-10 22:53

On 03-03-2010 10:09, Brian Lund wrote:

> Samme her, første gang jeg har bestilt spil på release datoen, så må vi se
> hvordan det går!
>

> Brian

Ja det skulle jeg så ikke have gjort for det er ikke dukket op endnu :(

Fra : Mads

Dato : 07-03-10 09:40

On Sat, 06 Mar 2010 22:52:59 +0100, Mikael Schøler <mik_s@tdcadsl.dk>
wrote:

>Ja det skulle jeg så ikke have gjort for det er ikke dukket op endnu :(

Heller ikke her. Forhåbentlig dukker det op imorgen.

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-03-10 01:21

Den 07-03-2010 09:40, Mads skrev:

> Heller ikke her. Forhåbentlig dukker det op imorgen.

Så er i da blevet sparret for de frustration mange har oplevet denne
weekend med pb packet flow, connection problemer, ingen servere, login
problemer ... Ja jeg kunne blive ved. Loadet denne weekend er kommet bag
på EA/Dice med 400% mere load end de havde regnet med. Der kørte det
meget bedre onsdag og torsdag hvor jeg var inde og game.

Har i ikke fået Track & Trace på det?

Hygge

Dorthe aka AngelFire

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-03-10 11:40

On 08-03-2010 01:20, Dorthe Aagaard Nielsen wrote:

> [...]
> på EA/Dice med 400% mere load end de havde regnet med. Der kørte det
> meget bedre onsdag og torsdag hvor jeg var inde og game.
jeg har også hørt fra venner at der har været en del problemer. Jeg
håber de får det fikset snart, ellers bliver det en mega pain.

> Har i ikke fået Track & Trace på det?

Der er ikke track and trace på alm. post.

Mikael

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 09-03-10 04:50

Den 08-03-2010 11:40, Mikael Schøler skrev:

> Der er ikke track and trace på alm. post.
>
> Mikael

Hvem sender da også spil som brev? når jeg ex har bestil hos coolshop
har jeg altid fået track & trace om det var et eller mange spil.

Hygge

Dorthe

Fra : Mikael Schøler

Dato : 09-03-10 12:56

On 09-03-2010 04:50, Dorthe Aagaard Nielsen wrote:

> Hvem sender da også spil som brev? når jeg ex har bestil hos coolshop
> har jeg altid fået track & trace om det var et eller mange spil.
>
> Hygge
>
> Dorthe

Ja det plejer de også at gøre men det er de holdt op med:

http://server.iad.liveperson.net/hc/s-76711721/cmd/kbresource/kb-7547867602355675088/view_question!PAGETYPE?sc=12&sf=101133&documentid=371425&action=view

I og med et spil er smalt nok til at komme i en postkasse, så er det
sendt almindeligt.

Jeg undrer mig også over at det ikke er sendt med en track & trace. Nu
kan jeg vente op til 10 dage for at finde ud af hvad der er sket med
spillet og så evt vente yderligere 4 dage før jeg modtager et nyt. Greaaat..

Fra : Bo Hellum

Dato : 08-03-10 08:54

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Heller ikke her. Forhåbentlig dukker det op imorgen.

Hvorfor har I ikke bare bestilt en Download version? Jeg hentede min version
fredag morgen og har spillet lige siden.

Bo

Fra : Brian Lund

Dato : 08-03-10 09:44

> Hvorfor har I ikke bare bestilt en Download version? Jeg hentede min
> version fredag morgen og har spillet lige siden.

Fordi den var for dyr og tager lang tid at downloade (det er ihvertfald min
grund)!
Jeg fik spillet lørdag morgen, men er først kommet hjem til spillet idag,
men prøvede det hos en kammerat i weekenden...

Brian

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 09-03-10 04:47

Den 08-03-2010 09:43, Brian Lund skrev:

> [...]
> Jeg fik spillet lørdag morgen, men er først kommet hjem til spillet idag,
> men prøvede det hos en kammerat i weekenden...

For dyr? jeg gav 315 kr via Ea downloaderen og har kun set det dyrre i
div. butikker. Tog mig faktisk ikke særlig lag tid at pre download det
nogle dage før launch selvom mange sad og sugede på det tidspunk
hentedfe med hele min linjes båndbredde. Ja før i tiden hentede man
dårligt fra EA downloaderen med dette er ikke tilfældet mere.

Hygge

AngelFire

Fra : Brian Lund

Dato : 10-03-10 20:23

> [...]
> hentedfe med hele min linjes båndbredde. Ja før i tiden hentede man
> dårligt fra EA downloaderen med dette er ikke tilfældet mere.

50 Euro på steam (376,5 kr med min banks kurs), har ikke kigget på EA
downloaderen for sidst jeg prøvede på at købe noget via. EA downloader kunne
jeg slet ikke få lortet til at virke...

Jeg gav 297, inkl porto

Brian

Fra : Mikael Schøler

Dato : 08-03-10 11:41

On 08-03-2010 08:54, Bo Hellum wrote:
> "Mads"<Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor har I ikke bare bestilt en Download version? Jeg hentede min version
> fredag morgen og har spillet lige siden.
>
> Bo

Jeg kan godt li' at have de fysiske skiver.

Mikael

Fra : Martin S

Dato : 02-03-10 16:22

Brian Lund wrote:

> Hvor har du bestilt fra?

Jeg har bestilt den fra gameplay.co.uk, så jeg bliver desværre nok nødt
til at vente indtil starten af næste uge, da det lige tager et par dage
ekstra med posten.
Men heldigvis har jeg alligevel ikke meget tid denne weekend, så det gør
ikke så meget. :)