ASP.NET - forbinde til database
Fra : Martin Ploug

Dato : 27-02-10 17:28

Hej

Jeg ved ikke, om dette er den rette gruppe, men
nu prøver jeg.
Jeg har en hjemmeside, som jeg har fået udviklet
i ASP.NET. Jeg ved intet om ASP.NET, og jeg har
ikke længere kontakt til ham, der i sin tid ud-
viklede den.

Sagen er den, at hjemmesiden skal flyttes til et
andet webhotel, og i den forbindelse skal jeg have
fundet ud af, hvor og hvordan der bliver forbundet
til databasen.
Jeg kan slet ikke se, hvilken fil der styrer det
med kontakten til databasen.
Er det en bestemt filtype, og hedder filen typisk
noget bestemt i ASP.NET?
Skal jeg iøvrigt have fat i et specielt ASP.NET
program for at kunne åbne filen?

Det kan være det bliver nødvendigt, at give jer
adgang til FTP'en, men nu må vi se.

På forhånd tak.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-02-10 23:02

Martin Ploug wrote:
> [...]
> Skal jeg iøvrigt have fat i et specielt ASP.NET
> program for at kunne åbne filen?
>
> Det kan være det bliver nødvendigt, at give jer

Spørgsmål om asp.net besvares bedst i news:dk.edb.programmering.dotnet så
jeg sender dit spørgsmål videre med XFUT

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.dk - http://html-faq.dk

Fra : Martin Ploug

Dato : 28-02-10 00:10

Den 27-02-2010 23:02, Erik Ginnerskov skrev:

> Spørgsmål om asp.net besvares bedst i news:dk.edb.programmering.dotnet så
> jeg sender dit spørgsmål videre med XFUT

Hej Erik

Ok, tak for det.

Venlig hilsen
Martin