Merkur Bank og Linux?
Fra : Jacob Sparre Anderse~

Dato : 26-02-10 08:19

Når man ser på <http://linux.dk/support/bank/?bkid=28&cn=dk>, ser det ud
til at Merkur Banks netbank virker fint med Linux. Det sidste tjek er
dog over et år gammelt. Er der nogen der kan bekræfte at det stadig
fungerer? (Ideelt: At det virker med standardbrowseren i Debian/stable)

På forhånd tak,

Jacob
--
»Mandage! Hvem opfandt noensinde mandage?«
»Ups! Det gjorde jeg jo selv!!«

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 26-02-10 09:35

Jacob Sparre Andersen wrote:
> [...]
> dog over et år gammelt. Er der nogen der kan bekræfte at det stadig
> fungerer? (Ideelt: At det virker med standardbrowseren i Debian/stable)

Det virker til det er standard BEC system. I så fald plejer det at
fungere perfekt. Min netbank (AL-Bank) kører perfekt med Firefox på ubuntu.

/Johan

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 26-02-10 11:40

On Fri, 26 Feb 2010 08:19:11 +0100, Jacob wrote:

> [...]
> dog over et år gammelt. Er der nogen der kan bekræfte at det stadig
> fungerer? (Ideelt: At det virker med standardbrowseren i Debian/stable)

En af mine kammerater melder at Merkur Banks netbank virker fint for ham
på Ubuntu 9.10/amd64 og Ubuntu 8.10/i386.

Mvh.

Adam

--
"You make a hit by putting two flops together" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk