Mallorca - Sol Alcudia Center, erfarring s~
Fra : Bo

Dato : 25-02-10 18:47

Hej,
Vi er 2 voksne og 3 børn (2,2,4år) som gerne vil syd på i år, hvor vi kan
slappe af og nyde hinanden. Tæt på strand hvor det er en børnevenlig strand.
Skal afsted i højsæson (mellem 10/juli - 31/juli). Søger efter rejse på
omkring 7-9 dg.
Ønsker en lejlighed hvor vi selv kan lave mad og os voksne kan nyde en aften
på terrassen/altanen mens børnene sover.

Har fundet hotellet "Sol Alcudia Center". Er der nogen som har kenskab til
dette ?

Alternativt er der nogen som kan anbefale andet sted til fornuftige priser.

mvh

Bo

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-02-10 21:24

"Bo" <nej@daikke.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> dette ?
>
> Alternativt er der nogen som kan anbefale andet sted til fornuftige

Kender ikke det aktuelle hotel, men vi har boet næsten lige ved siden af på
Viva Sunrise, som var ganske udemærket og børnevenligt. Det var Tjæreborg,
som havde hotellet den gang, så om andre danske firmaer har overtaget ved
jeg ikke.
Men området er rigtig godt, idet der er mange og billige spisesteder på den
nærliggende turistgade.
Tæt på stranden og den er aldeles børnevenlig, idet der er meget lavvandet,
hvilket også er ensbetydende med, at vandet er ekstremt varmt. Vi havde både
børn og børnebørn med og alle var aldeles tilfredse med at bo lige i det
område.

Kurt

Fra : Bo

Dato : 27-02-10 06:34

Hej Kurt,
tak for dit svar. Viva Sunrise ser godt ud og lyder godt må jeg sige.
Området er helt klart fundet nu . Skal nok lade dig vide hvis det også
bliver Viva Sunrise.
Tak for din response.
mvh
Bo

Fra : Søren Christensen

Dato : 27-02-10 13:17

vi (2 voksne )er lige kommet hjem fra alcudia og boede på Viva Tropic .Der
var en del børn og i sæsonen er der en masse aktiviteter ,det er et
lejlighedshotel med restaurant og en spar købmand på hotellet -
børnepool-legeplads mm og underholdningved poolen hver aften-kan godt
anbefales find viva tropics hjemmeside. 200 meter til børnevenlig strand
fin