Routere med F-kabel tilslutning
Fra : Michael

Dato : 25-02-10 22:52

Hej

Jeg skal købe en ny trådløs router, mit Internet er tilsluttet med et
F-kabel,

Men jeg kan ikke finde en router på EDB priser med F-kabel tilslutning.

Hvor kan man købe trådløs routere med F-kabel tilslutning?
Mvh Michael

Fra : N_B_DK

Dato : 26-02-10 00:36

"Michael" <rundstrom@webspeed.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg skal købe en ny trådløs router, mit Internet er tilsluttet med et
> F-kabel,

Mon ikke nærmere det er dit modem, der er forbundet med en F connector på
antenneledningen, og du efter modemmet skal have en router på.... (dvs du
har sikkert Yousee eller stofa)

(der findes intet der hedder et f kabel....)

--
MVH. N_B_DK

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 26-02-10 07:41

"Michael" <rundstrom@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Men jeg kan ikke finde en router på EDB priser med F-kabel tilslutning.
>
> Hvor kan man købe trådløs routere med F-kabel tilslutning?

Hvis jeg i dine sko ville jeg smide Netgear routeren over højre skulder,
købe et modem hos yousee (koster 500bop).
Nu har du pludselig en almindelig ethernet snitflade mod yousee og dit
udvalg af routere gik fra næsten ingen til mange :)

--
/Dennis
Canon Speedlite 540 EZ købes

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 26-02-10 07:58

On Thu, 25 Feb 2010 22:51:43 +0100, "Michael" <rundstrom@webspeed.dk>
wrote:

> Jeg skal købe en ny trådløs router, mit Internet er tilsluttet med et
> F-kabel,
>
> Men jeg kan ikke finde en router på EDB priser med F-kabel tilslutning.

Jeg kan se, du har YouSee Webspeed, og på kabeltv-net kan man ikke
uden videre skifte modem, så man er normalt nødt til at bruge, det
kabeltv-leverandøren har på hylden. Det samme gælder, hvis man vil
have en box med modem, router og wireless.

YouSee har dog sådan en router, så ring og spørg dem. (Min er en
NetGear CVG824G)

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/

Fra : Michael

Dato : 26-02-10 21:32

Hej
Yousee var i godt humør i dag, jeg købte en NetGear CVG824G for 100kr
God weekend