Roteret tekst
Fra : Martin Larsen

Dato : 25-02-10 13:12

Hej gruppe

Jeg har brug for at rotere tekst et vilkårligt antal grader. Egentligt
troede jeg det ville være forholdsvis ukompliceret, men en googling har
ikke rigtigt fundet noget.

Jo, for de aller nyeste CSS specifikationer, men det skal være virke i
alle nogenlunde tidssvarende browsere, og heri består problemet. Dvs.
IE7+, FF 2+ etc.

Er der nogen bud på hvordan jeg gør dette?

PS. Eneste ting jeg fandt med Google som er rimeligt cross-browser, er
en metode der går ud på at opbygge teksten af små billeder (giffer), men
det virker bøvlet.

Hilsen
Martin

Fra : Jens Peter Karlsen