Afbudsrejse på lørdag
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 24-02-10 16:30

Hej

Min kæreste og jeg vil gerne have noget sol og varme fra på lørdag og
en uge frem (med afrejse fra Kastrup).

Er der gode sider, til at finde de gode og billige afbudsrejser?

Hos flere rejseselskaber står der, at man nærmest kan risikere, at det
kun er flyet man er sikret, samt en seng hver nat, men at man måske
bliver kastet rundt mellem hotellerne, og selv skal sørge for
transport (også fra og til lufthavnen). Hvordan plejer sådan noget at
være i praksis?

Vi har overvejet Gran Canaria, men det er slet ikke et krav. Det
handler primært om at få lidt sol og lidt varme, uden temperaturen dog
skal så højt op, at det ikke er til ud andet end at sidde stille i
skyggen.

Af lignende rejser har vi tidligere været på Tenerife og i Tyrkiet
(Alanya).

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Armand

Dato : 25-02-10 00:45

Lasse Hedegaard skrev:
> [...]
> skyggen.
>
> Af lignende rejser har vi tidligere været på Tenerife og i Tyrkiet

Vurder endelig det for tiden værende rejsevejr frem for at rejse blindt
på en afbudsrejse!

Tyrkiet har haft sne for første gang i umindelige tider. Det samme
gælder Spanien og pænt ned i Italien og lige nu er det Madeira der er
ved at drukne istedet. Selv Gran Canaria behøver ikke nødvendigvis at
have vejr som man forventer fra tidligere besøg eller bekendtes
beretning

--
Armand.

Fra : Mogens

Dato : 25-02-10 09:28

http://www.afbudsrejser24.dk/

Fra : alexbo

Dato : 25-02-10 13:57

"Lasse Hedegaard" skrev

>Min kæreste og jeg vil gerne have noget sol og varme fra på lørdag og
>en uge frem (med afrejse fra Kastrup).
>Vi har overvejet Gran Canaria, men det er slet ikke et krav.

Hvis I kan rejse i morgen.
http://www.mytravel.dk/lms/lmsHotelList.aspx

Hvis linket viser udsolgt så gå til afbudssiden og klik på prisen, så kommer
der flere hoteller end ved at klikke på hotellet.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 25-02-10 22:39

Hej

En mulighed er også Solfaktor, dér er det meste samlet under eet:

www.solfaktor.dk

--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"