Fjeldvandretur 2010 til Abisko-Kebnekaise ~
Fra : northerntravel@hotma~

Dato : 24-02-10 13:41

Jeg har igennem de sidste 12 år vandret i de Nordsvenske fjelde(mest
Abisko-Kebnekaise området).

Jeg har for det meste vandret alene med rygsæk og telt og har sjældent
gjort brug af diverse hytter. Men det er nu hyggeligere at dele
oplevelserne med andre så derfor prøver jeg at finde nogen at vandre
sammen med.

Det er ikke krav at der haves tidligere erfaringer i da turen kan
tilrettelægges let som øvet.

Perioden for vandreturen er fra 2/7 - 16/7 2010

Prisen er 4800 kr. alt inkl.(dog ikke forplejning i toget ud og hjem).

Skriv til northerntravel(at)hotmail.dk hvis du har spørgsmål

Fra : Jet

Dato : 25-02-10 21:45

http://www.fjeldvandrerklub.dk kan måske hjælpe ?