Musik og film over netværk
Fra : Nyheder

Dato : 24-02-10 00:40

Hej NG

Jeg skal til at købe ny NAS hjemme og vil derfor godt høre om der er
noge gode erfaringer.

Det jeg ønsker er et system hvor jeg kan hører musik og se film fra
denne NAS eller mulitmedieboks.

Den må også godt understøtte de nye muligheder hvor enheder automatisk
man se hinanden.

Jeg har også mine fil liggende som iso filer på den.

Den skal mindst være på 1 - 2 Tb og gerne at man selv kan skifte
diske.

Håber der er noge der kan anbefale noget.

Hilsen

Sten

Fra : Jt

Dato : 24-02-10 20:17

Jeg har en synology ds109 som fungerer fint.

Jeg har ikke haft nogen erfaring overhovedet med Nas og netværk, men havde
ikke nogle problemer med at få det til at køre.

Hilsen Johnny