About
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 21-02-10 22:35

Hej her
Jeg håber, at der fortsat er nogen der ser denne gruppe, for jeg har et
spørgsmål.

Jeg har lavet et databaseprogram, og det kører som det skal, der kan altid
laves noget
der er bedre, men nu til sagen:

Jeg har en form About, i denne form er der et sted der står Version, denne
Version
står på 1.0.0, og den ændre sig ikke, jeg har for lang tid siden lavet et
andet program,
og der har jeg fået Version nr. til at ændre sig, men nu kan jeg ikke huske
hvorledes
det skal gøres, og jeg har siddet og forsøgt at sammenligne programkoden,
men derudaf
kan jeg heller ikke se hvorda.
Så hvad skal der til for ændre Versionnr., og
Hvad står App.Major
App.Minor
App.Revision
for.
Altså hvad skal der til at ændre App.Major
hvad skal der til for at ændre App.Minor
o.s.v.

Med venlig hilsen
Ole J. Hansen

Fra : Gert Nielsen

Dato : 22-02-10 08:53

"Ole J. Hansen" <ojh@hansenslet.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men derudaf
> kan jeg heller ikke se hvorda.
> Så hvad skal der til for ændre Versionnr., og

Det gør du i menuen project properties (nederst)
Vælg make og sæt flueben.

> Hvad står App.Major
> App.Minor
> App.Revision
> for.

Det er vist under versionsnr. Major og minor er manuele.

Kode eks: lblVersion.Caption = "Version: " & App.Major & "." & App.Minor &
"." & App.Revision

Gert

Fra : Ole J. Hansen

Dato : 22-02-10 15:37

"Gert Nielsen" <gn_abf@Nospam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er vist under versionsnr. Major og minor er manuele.
>
> Kode eks: lblVersion.Caption = "Version: " & App.Major & "." & App.Minor

Tak Gert
Jeg har siddet og fjummeret med dette et stykke tid, og jeg kan jo nu
konstatere,
at det første man bliver blind på er øjenene.
Mange tak
Venlig hilsen
Ole