Fra Favoritter til Bogmærker
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-02-10 13:56

Er der en (nem) måde hvorpå man kan eksportere en kopi af alle
Favoritterne i IE8 i ét hug til Bogmærkerne i Firefox /efter/ at
sidstnævnte er installeret?

--
Jørgen Grandt
www.hamigen.dk

Fra : emjeppesen

Dato : 20-02-10 14:02

Jørgen Grandt skrev:

>Er der en (nem) måde hvorpå man kan eksportere en kopi af alle
>Favoritterne i IE8 i ét hug til Bogmærkerne i Firefox

Filer/importer

Hilsen emj

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 20-02-10 14:02

Jørgen Grandt skrev:
> Er der en (nem) måde hvorpå man kan eksportere en kopi af alle
> Favoritterne i IE8 i ét hug til Bogmærkerne i Firefox /efter/ at
> sidstnævnte er installeret?

Filer og importer?

Mogens

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 20-02-10 14:05

Den 20-02-2010 19:55, Jørgen Grandt skrev:
> Er der en (nem) måde hvorpå man kan eksportere en kopi af alle
> Favoritterne i IE8 i ét hug til Bogmærkerne i Firefox /efter/ at
> sidstnævnte er installeret?

Åbn Firefox => klik på menupunktet => Filer => Importer =>
så burde resten give sig selv.

Jeg er ikke lige sikker på, om de eksisterende bogmærker i
Firefox overskrives, så lav lige en backup af dem først:
Bogmærker => Arranger bogmærker => Funktioner => Eksporter
HTML (hvis du vælger Backup og senere gendanner backuppen,
overskrives alle bogmærker, også den du har importeret fra IE).

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://kimludvigsen.dk

Fra : Jørgen Grandt