Ventrilo server?
Fra : Brian Lund

Dato : 20-02-10 12:33

Hejsa! Er der nogle der kender en god og _billig_ ventrilo server udbyder?

Jeg har tidligere brugt clan-server.dk men det er HÅBLØST at man skal betale
med bankoverførsel OG sende dem en mail for at gøre dem opmærksom på man har
overført. Mailen læser de så ikke, eller hvis man har brug for support og
skriver til dem på mail tager de nogle gange en uge om at svare, HVIS de
svarer...

Deres pris er ellers god.

Brian

Fra : skibber

Dato : 21-02-10 10:48

On 20-02-2010 12:33:07, "Brian Lund" wrote:
> [...]
> på man har overført. Mailen læser de så ikke, eller hvis man har brug for
> support og skriver til dem på mail tager de nogle gange en uge om at

http://www.instantventrilo.com/

Prøv dem.

/fb

Fra : Brian Lund

Dato : 21-02-10 21:02

> http://www.instantventrilo.com/
>
> Prøv dem.

Tak skal du have! Nu har jeg fået en ventrilo server igen

Brian

Fra : skibber

Dato : 22-02-10 13:42

On 21-02-2010 21:01:43, "Brian Lund" wrote:

> Tak skal du have! Nu har jeg fået en ventrilo server igen
>

> Brian

Godt nok,jeg bruger dem selv.

/fb

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 23-02-10 03:50

Den 20-02-2010 12:33, Brian Lund skrev:
> [...]
> skriver til dem på mail tager de nogle gange en uge om at svare, HVIS de

Skal det være på dk grund?

De sidste par år har vi haft servere i UK og fungeret fint både med
voice og game servere samt ping tider. Pt. har vi hos
killercreation.co.uk (lejet dedicated box) hvor både deres service,
support samt levering er i top. De har flere typer betalings muligheder
dvs ikke kun bankoverførsel. Vi køre ex med paypal subscription hvor
vores server automatisk bliver betalt hver 3. mdr.

Hvis man lejer game servere får man de første 14 slots gratis på voice
server efter eget valg. Vi betaler 4£ extra for at få vores ts3 fra 14
slots op på 30.

Standalone ventrilo server koster £2.50 (Incl VAT £2.94) Per 10 Slots
hos dem for 1 mdrs lejer. Ved 3 mdr leje får man 6% rabat, 6 mdr 12%
rabat et år 18% rabat. Der er forskellige priser alt efter hvilken type
voice server ved ikke lige hvorfor. Men de hoster ventrilo, mohawk,
teamspeak 2 & 3, muble kommer de snart med.

alternativt kan du også prøve at tjekke rackage.com samt
multiplay.co.uk. Vi har haft hos disse og syntes killercreation.co.uk
levere det bedst og med meget korte svar tider på support, samt skulle
man have problemer kigger de på problemet næsten med det samme. Ellers
er der jo også hollandsk eller tyske hostere kender ikke lige deres priser.

Vi har ihvertfald ikke fortrudt vi ikke er på dk grund mere. Var vi det
skulle vi hoste op med 3 gange så meget for samme antal gameservere samt
voice servere.

Du er velkommen til at afprøve vores teamspeak 3 server på
81.19.208.40:9987 for at tjekke hvordan ping tider er fra dk til uk.

Hygge

Dorthe aka [C&B]AngelFire