Kan ikke komme på nettet
Fra : Svend Erik

Dato : 20-02-10 00:52

Jeg har været ved at formatere min computer og det har betydet at jeg ikke
kan komme på nettet efterfølgende. Jeg synes jeg har prøvet alt, men det har
jeg selvfølgelig ikke. Jeg håber der sidder en der evt. kan hjælpe mig med
at komme videre. Det er en stationær computer med Windows XP Professionel og
internettet er til Dansk Kabel TV. På forhånd tak.
M.v.h.
Svenne

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 20-02-10 01:14

"Svend Erik" <sv.erik@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> med at komme videre. Det er en stationær computer med Windows XP
> Professionel og internettet er til Dansk Kabel TV. På forhånd tak.

Du mangler formentlig at installere drivere til bundkortet, herunder til dit
netkort.
Prøv at højreklikke på Denne computer og vælg Egenskaber. Herefter skal du i
enhedshåndtering og se om der er gule udråbstegn nogen steder - herunder ved
dit netkort.
Ellers må du fortælle noget mere om, hvad du har prøvet/kan se. Vi kan jo
gætte fra nu og til nytår, når ikke du giver flere oplysninger. Der er jo
heller ingen grund til at foreslå noget, som du allerede har prøvet.

Kurt

Fra : Ole C

Dato : 20-02-10 01:16

Svend Erik skrev blandt andet:

> [...]
> kan hjælpe mig med at komme videre. Det er en stationær computer med
> Windows XP Professionel og internettet er til Dansk Kabel TV. På

Du må komme med nogle flere oplysninger. Om hvilken måde du kobler dig på
internettet - trådløst eller med kabel - om du har indlæst drivere til det
netkort du anvender etc.

--
vh
Ole C