whs købe film
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 17-02-10 00:40

jeg er lige ved at rydde op i mine whs - der er en mindre kasse med købe
film - hvis der er en der vil have dem så kan de hente dem eller i mod de
betaler porto få dem til sendt - ja jeg har prøvet at skyde dem af til Tove
men hun vil hverken eje eller havde dem ... så kan jeg lige tage et
billede af rygge så du/i kan se hvad det er - de er på nord sjælland i
nærheden af Frederikssund

De er i fin kvalitet og der kommer flere hvis jeg kan finde dem ... der er
slet og ret 100+ bånd der er blevet væk det er ikke så godt ...

men ud skal de ... jeg skal lige høre om der er nogen der er interesseret
ellers ryger de til stor skrald

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Tove Krieger

Dato : 17-02-10 11:48

In news:4b7b2cdb$0$280$14726298@news.sunsite.dk,
Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> typed:
> [...]
> kan jeg lige tage et billede af rygge så du/i kan se hvad det er - de
> er på nord sjælland i nærheden af Frederikssund

Ja tak for dit tilbud. Jeg husker at du tilbød mig dem, men vi har selv en
reol fuld af vhs film, ca. 200 stk, mange af dem har jeg optaget fra
fjernsynet, og det ærgrer mig at skulle skrotte dem, hvilket de jo nok
alligevel bliver på et tidspunkt. Jeg har dog en kombineret vhs/dvd maskine
og en lille 14" skærm på mit "kontor", men det er nu hyggeligere at sidde i
en blød lænestol i stuen foran en 42" skærm og se dvd film.

Vi er også blevet klogere efterhånden, og anskaffer ikke så mange film
længere. Vi låner film i stedet for af børnene og vennerne, hvad der er
sparet er fortjent, siges der jo

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 18-02-10 02:22

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i en meddelelse
Hej Tove

> [...]
> maskine og en lille 14" skærm på mit "kontor", men det er nu hyggeligere
> at sidde i en blød lænestol i stuen foran en 42" skærm og se dvd film.

Hvis der er nogen af dem du vil have lagt over på dvd så siger du til

> Vi er også blevet klogere efterhånden, og anskaffer ikke så mange film
> længere. Vi låner film i stedet for af børnene og vennerne, hvad der er
> sparet er fortjent, siges der jo

så sandt så sandt ... jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal stille op med mine
whs på den ene sider ligger der 15 år samle arbejde i dem og en masse
dokumentar i mellem
+ whs holder altså kvaliteten ret godt hvis de er på sp ... har liget set en
optagelse der er 22 år gammel den stod kniv skarpt lyden var selvf som lyden
nu var i 69

men på den anden side så fylder de jo sådan 4-500 bånd - men de købe film
jeg har som jeg har geninkøbt på dvd de ryger ud ..

Mv.
BMM

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-02-10 22:05

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> en optagelse der er 22 år gammel den stod kniv skarpt lyden var selvf som

Jeg har nok 300 vhs-bånd og jeg har valgt fortsat at køre videre med vhs.
Har netop købt en vhs-dvd-maskine. Hvorfor køber du ikke bare sådan en? Du
skal udskrive en tudse.
Det er da ikke så voldsomt. Der er da ingen som helst grund til at du skal
miste optagelser, som du egentlig gerne ville have beholdt. Mon ikke du kan
have båndene i et skab,
foran hinanden, så fylder de ikke så meget.
Selv om du vælger at satse fuldt og helt på dvd fremover, så er der jo
ingen grunnd til at miste dine optagelser. Gem din vhs-maskine lidt af
vejen, hvis ingen må se den.

> men på den anden side så fylder de jo sådan 4-500 bånd - men de købe film
> jeg har som jeg har geninkøbt på dvd de ryger ud ..

Jeg synes det er dumt. Men ok, lad dog i det mindste være med at SMIDE dem
ud. Giv dem til en genbrugsbutik. Masser af folk bruger stadig VHS. Jeg er
sommetider inde i to store
genbrugsbutikker. De har hundredevis af vhs-bånd og der er en hurtig
udskiftning. De er eftertragtede. De ene sted får man 3 for en tier og det
andet sted får man 5 for en tier.
Det er een af grundene til at jeg fortsætter med vhs. Og så er det det
mest u-komplicerede når man skal optage noget lynhurtigt

Hilsen Åge

Fra : Peter Larsen

Dato : 26-02-10 23:32

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> wrote in message
> [...]

Video

System.

Der er intet w i, og der har aldrig været et w i og der vil aldrig komme et
w i.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-02-10 17:47

"Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Video

> System.
>
> Der er intet w i, og der har aldrig været et w i og der vil aldrig komme

Jo da !! Det gør der når Bo skriver det, men du er måske den eneste i
gruppen der ikke forstår hvad Bo mener, siden det er dig så magtpåliggende
at påpege stavefejlen.

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-02-10 19:28

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> wrote in message
> [...]
>

> Jo da !! Det gør der når Bo skriver det, men du er måske den eneste i
> gruppen der ikke forstår hvad Bo mener, siden det er dig så magtpåliggende

Det er ikke en gang en stavefejl. Blot idiotisk dovenskab.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-02-10 19:41

> "Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> wrote in message

> Det er ikke en gang en stavefejl. Blot idiotisk dovenskab.

Så må du da være glad for, at det ikke er dig der ordblind, hvilket Bo
adskillige gange har fortalt han er, men det har du måske ikke opdaget.

Fra : Peter Larsen

Dato : 27-02-10 19:45

> "Peter Larsen" <spak@spak.dk.com> skrev i meddelelsen

> Så må du da være glad for, at det ikke er dig der ordblind, hvilket Bo
> adskillige gange har fortalt han er, men det har du måske ikke opdaget.

Ordblindhed undskylder ikke dovenskab.

Fra : Tove Krieger

Dato : 27-02-10 19:52

> "Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> wrote in message

> Ordblindhed undskylder ikke dovenskab.

Det kan godt være. Ligeså kan arrogance heller ikke undskyldes. Det er ikke
velset at rette andre skribenters måde at stave på når man skriver på
Usenet. Det burde du vide, men det er nok for meget forlangt.

PLONK

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 26-02-10 17:26

"Tove Krieger" <missminimiv@invalid.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

> Vi er også blevet klogere efterhånden, og anskaffer ikke så mange film
> længere. Vi låner film i stedet for af børnene og vennerne, hvad der er

Jeg forstår ikke publikum i det her land længere... man kan leje en film
lovligt for 15 skaldede kroner, men alligevel vælger man at pisse på
producenterne.

Fra : Kim2000

Dato : 26-02-10 18:24

"Hans Christian Vang" <hcvang@vangcreative.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>

> Jeg forstår ikke publikum i det her land længere... man kan leje en film
> lovligt for 15 skaldede kroner, men alligevel vælger man at pisse på

Jeg tænker mere hvorfor nogen gider leje og låne. En film koster efter 4-5
måneder 49,- kr. I min by koster det 40 at leje dem.

Fra : Tove Krieger

Dato : 26-02-10 19:08

> [...]
>

> Jeg forstår ikke publikum i det her land længere... man kan leje en film
> lovligt for 15 skaldede kroner, men alligevel vælger man at pisse på

Jeg ville da hellere end gerne give 15 kr. pr. lejefilm, men vi bor på
landet, og skal køre meget langt for at leje film, så derfor låner vi en
gang imellem film af børnene. Det er nok nemmere for Københavnerne at leje
film, der er ikke så langt imellem filmudlejerne.

Iøvrigt bidrog jeg vistnok rigeligt til Moviezoo's omsætning i 2009. Jeg har
kvitteringer på 2.819,- kr. for film og andre DVD'er, der blev brugt som
gaver til familien til jul og fødselsdage, så producenterne af dem kan vist
ikke bebrejde mig noget.