Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ny bank, mindre gebyrer.
Fra : Hellerup

Dato : 16-02-10 01:11

Jeg har i mange år været kunde i Lån & Spar Bank, men nu synes jeg
deres opkrævning af gebyrer er for meget.
Da jeg ofte formaterer min pc, finder jeg deres opsætning for at komme
i deres netbank utrolig indviklet.
Så, findes der en bank, også med fysisk adgang i Kbh., hvor
opsætningen i pc er nem og ikke mindst deres gebyrjagt minimal?
Svært spørgsmål, ikk....

V.h.

Thomas

Fra : SørenJensen

Dato : 16-02-10 09:19

"Hellerup" <kyndby2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Kommer an på dit behov.'

Eik bank er en netbank, men spørgsmålet er om du har behov for fysisk adgang
til en filial ?

Ellers bruger jeg selv Danske Bank 24/7, som er gebyrfri når man som jeg
bruger netbank og kun hæver / sætter ind. Men Danske Bank kan være dyr hvis
du har megen anden "aktivitet".

Så at råde dig er meget svært når du har oplyst om dit behov.

Du kan evt. selv prøve at tjekke på mybanker.dk

Der kan du få en ide om priser renter mv.

Mvh
Søren