SportsTracks
Fra : SB

Dato : 16-02-10 10:35

Er rimeligt ny inden for Ubuntu, men har installeret 9,1 i dualboot, for
lige at prøve det af.

Alt i alt kan jeg godt lide det og har funden en del programmer som
erstatning for dem jeg bruger i windows.

Jeg bruger et program der hedder SportsTracks, som jeg bruger sammen med
en Garmin 305 Forrunner.

Men kan ikke få det til at virke i Linux, har været inde og downloade
Linux versionen og været inde og rode med Mono, som skulle downloades først.

Har rodet en del rundt i det nu, ved ikke om det kan lade sig gøre og om
der er en nem måde at sætte det op.

Håber der er en der har nogle gode råd.

--
SB

Fra : Thomas Jensen

Dato : 18-02-10 10:50

Den Tue, 16 Feb 2010 10:34:36 +0100 skrev SB:

> [...]
> først.
>
> Har rodet en del rundt i det nu, ved ikke om det kan lade sig gøre og om

Hvad er problemet?

Er det lykkedes at installere SportsTracs?

Hvis ikke, hvilken version af mono har du installeret?

Prøvede du først med den version af mono, der i forvejen er installeret i
Ubuntu 9.10 (ver. 2.4.2.3)?

Måske skal du helt fjerne mono (alt), og så geninstallere en af
versionerne igen.

> Håber der er en der har nogle gode råd.

Mon ikke der er bedre chancer her:

http://www.zonefivesoftware.com/SportTracks/Forums

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : SB

Dato : 23-02-10 10:42

Undskyld jeg først har fået kikket på det i dag, har haft alt for travlt.

Det ser meget interessant ud.

Mange tak for svar

--
SB