Lyd forsvundet i Ubuntu?
Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-02-10 09:06

Har for et par dage siden inst. Ubuntu via Wubi på en Dell Latitude
D610; nu er lyden forsvundet (men hvis jeg starter XP på samme maskine
er den der)

Har kørt en test af lyden hvor jeg bare kan konstatere at den er væk...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : lejf jessen

Dato : 16-02-10 10:15

Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
> er den der)
>
> Har kørt en test af lyden hvor jeg bare kan konstatere at den er væk...

Hej Hans!
Har du set i det øverste panel, der er et lydsymbol, - skulle der være
sat hak i "stilhed", hvis ikke så højreklik og åben "lydindstillinger"
se i fanen "hardware" vælg profil "Analog Stereo Duplex", det virker her
ved mig ihvertfald, ellers gå ind i denne side:

> http://www.google.dk/search?q=manglende+lyd+i+wubu+install&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.ubuntu:da-DK:official&client=firefox-a

Mvh. Lejf

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-02-10 10:34

lejf jessen =?UTF-8?B?PGVsamVzc2VuQEdS77+9TmdtYWlsLmNvbT4=?= skrev:

> Hej Hans!
> Har du set i det øverste panel, der er et lydsymbol, - skulle der
være
> sat hak i "stilhed",

Det er der ikke

> hvis ikke så højreklik og åben "lydindstillinger"
> se i fanen "hardware" vælg profil "Analog Stereo Duplex", det virker
her
> ved mig ihvertfald,

Jeg har det samme stående som du

> ellers gå ind i denne side:

http://www.google.dk/search?q=manglende+lyd+i+wubu+install&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=com.ubuntu:da-
DK:official&client=firefox-a

Dér er noget at tage fat på

Fra : lejf jessen

Dato : 16-02-10 10:30

Hans Paulin (6310) skrev:
> [...]
> er den der)
>
> Har kørt en test af lyden hvor jeg bare kan konstatere at den er væk...

Hej Igen!

Har lige fundet denne fra UbuntuDanmark, hvor Chr. Arvaj på sin egen
hjemmeside:

http://www.freedomnotbeer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=102#24d

beskriver evt. problemer med lyd i Ubuntu 9.10.

Mvh. Lejf

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-02-10 13:18

lejf jessen formulerede spørgsmålet:

> [...]
>
> http://www.freedomnotbeer.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=98&Itemid=102#24d
>
> beskriver evt. problemer med lyd i Ubuntu 9.10.

Tak - er gemt som bogmærke

Hans
www.zofiaoghans.dk