Pigeon: Impossible (kort animationsfilm)
Fra : Optimus Prime

Dato : 15-02-10 08:52

Nogen der har set subj.?

Jeg fik nys om den via en god ven og den kan ses her:
http://www.youtube.com/watch?v=jEjUAnPc2VA&

Jeg synes da den er ganske underholdende

Fra : Infinity

Dato : 15-02-10 18:27

Optimus Prime wrote:
> Nogen der har set subj.?
>
> Jeg fik nys om den via en god ven og den kan ses her:
> http://www.youtube.com/watch?v=jEjUAnPc2VA&
>
> Jeg synes da den er ganske underholdende

Fantastisk!
--
/Infinity

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 15-02-10 20:10

"Infinity" <Infinity@mail.dk> skrev i en meddelelse news:4b7983e5$0$277$14726298@news.sunsite.dk...

> Fantastisk!
> --
> /Infinity

Ret fed ...

With kind regards,
Last OUTPUT: 10560 news:4b791d5e$0$280$14726298@news.sunsite.dk
http://sites.google.com/site/kallmusic001 File no: 10564

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-02-10 21:24

In news:4b78fd11$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
Optimus Prime <optimus@prime.dk> typed:
> Nogen der har set subj.?
>
> Jeg fik nys om den via en god ven og den kan ses her:
> http://www.youtube.com/watch?v=jEjUAnPc2VA&
>
> Jeg synes da den er ganske underholdende

Den er endda rigtig god.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Per Vadmand

Dato : 15-02-10 23:43

Tove Krieger wrote:
> In news:4b78fd11$0$56788$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk,
> Optimus Prime <optimus@prime.dk> typed:

> Den er endda rigtig god.

Hvis I kunne lide den, så se min signatur!

Per V

--
Læs om "mit liv som fugl" på bogguide her:
http://www.bogguide.dk/meninger.asp?_unr=1526340.

Fra : Hagar

Dato : 16-02-10 02:56

"Optimus Prime" <optimus@prime.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der har set subj.?
>
> Jeg fik nys om den via en god ven og den kan ses her:
> http://www.youtube.com/watch?v=jEjUAnPc2VA&
>
> Jeg synes da den er ganske underholdende

Det er lidt underligt, for min gode ven og jeg ledte efter den i går, og
kunne ikke finde den nogen som helst steder, og hvis der var noget, så var
det den korte udgave, alt andet var væk fra de sider vi kiggede på, og som
antageligt skulle have den.

Hagar