Arbejdsgiver - og hvad så
Fra : Ukendt

Dato : 15-02-10 18:51

Hej.

Har I kendskab til et websted, hvor man kan læse om de forhold, der
bliver gældende, når man bliver arbejdsgiver og får ansatte?

Det bliver formentligt i selskabsform, hvor jeg selv og 1-2 andre bliver
ansat, alternativt i mit personlig drevne virksomhed, hvor 1-2 bliver
ansat. (Jeg ved ikke, om der er differentierede regler)

Jeg tænker på information et samlet sted vedr. alle de ting, man skal
huske, være opmærksomme på, tilmelde sig, betale til osv.

Fra : René

Dato : 16-02-10 08:30

Et godt sted at starte kunne være http://www.virk.dk/

Hilsen