"Myphoneexplorer" i Ubuntu?
Fra : Hans Paulin

Dato : 15-02-10 11:24

Er lige steget på Ubuntu; er der nogen hér der har fået programmet
"Myphoneexplorer" til SE-mobiler til at køre i Ubuntu på én eller anden
måde?

Eller er der noget andet man kan bruge til at skrive sms'er på pc'en med?

Fra : Allan Willems Joerge~

Dato : 15-02-10 11:56

Prøv at kigge på Gammu (http://wammu.eu/)

--
Med venlig hilsen / Best regards
Allan Willems Joergensen

"What do you know, asswipe?" - Beavis

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-02-10 17:31

On 15 Feb 2010 10:56:25 GMT
Allan Willems Joergensen <allan@nowhere.dk> wrote:

> Prøv at kigge på Gammu (http://wammu.eu/)

Virker på K750i

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-02-10 01:31

Michael Rasmussen skrev:

> Virker på K750i

Lyder lækkert

Havde hentet Wammu i forvejen; er dét det samme? (jeg er newbee! )

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 15-02-10 17:54

On Mon, 15 Feb 2010 11:23:36 +0100, Hans Paulin wrote:

> Eller er der noget andet man kan bruge til at skrive sms'er på pc'en
> med?
gnokii

Tomas

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-02-10 08:57

Tomas Pedersen skrev den 15-02-2010:

> gnokii

Dén kunne jeg så ikke få til at funke; der stod den "oprettede
forbindelse" men der kom aldrig hul igennem...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 16-02-10 02:26

On Tue, 16 Feb 2010 01:30:49 +0100
Hans Paulin <FJERN@gmail.com> wrote:

> Havde hentet Wammu i forvejen; er dét det samme? (jeg er newbee! )

wammu er det grafiske interface, gammu er det tekstbaserede interface.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 16-02-10 08:58

Michael Rasmussen forklarede den 16-02-2010:

Tak!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 16-02-10 17:08

On Tue, 16 Feb 2010 08:56:45 +0100, Hans Paulin (6310) wrote:

> Dén kunne jeg så ikke få til at funke; der stod den "oprettede
> forbindelse" men der kom aldrig hul igennem...
Ok, har kun prøvet med en nokia 3510.

Tomas

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 17-02-10 01:42

Tomas Pedersen kom med denne ide:

> Ok, har kun prøvet med en nokia 3510.

"gnokii" lyder osse noget i den retning

Min kammy har forresten inst. MyPhoneExplorer på Ubuntu på sin pc hér
til aften...

Hans
www.zofiaoghans.dk