det 1. Red Alert til pc?
Fra : Bo Hellum

Dato : 15-02-10 06:47

Hej

For år tilbage høvlede jeg det spil igennem uafbrudt. Synes det var så
kanon, især med den *.ini fil man kunne redigere så man fik et helt andet
spil.

Er der nogen der ved om man kan få det til at virke på en xp, vista eller
windows 7?

Hellum

Fra : Laziter

Dato : 15-02-10 11:55

"Bo Hellum" <bo@hellums.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> spil.
>
> Er der nogen der ved om man kan få det til at virke på en xp, vista eller

Her er en guide til hvordan du får spillet til at køre under XP:
http://planetcnc.gamespy.com/View.php?view=Techtroopers.Detail&id=69

Følg den og du vil kunne komme til at spille igen og redigere din .ini fil
alt det du lyster.

Mvh
Benjamin

Fra : Bo Hellum

Dato : 16-02-10 06:51

"Laziter" <laziter@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://planetcnc.gamespy.com/View.php?view=Techtroopers.Detail&id=69
>
> Følg den og du vil kunne komme til at spille igen og redigere din .ini fil

super, det skal sku prøves. Det er jo kult

Hellum

Fra : Tove Krieger

Dato : 15-02-10 13:33

In news:4b78dfbd$0$36581$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Bo Hellum <bo@hellums.dk> typed:
> [...]
> andet spil.
>
> Er der nogen der ved om man kan få det til at virke på en xp, vista

Da jeg fik Vista, kunne jeg heller ikke få Diablo II expansion versionen til
at virke, så jeg gik ind i egenskaber for exe-filen, og satte den i
kompatibilitetstilstand for Windows 2000, derefter kunne jeg spille Diablo
II igen.

Der popper godt nok en besked op der meddeler mig at "et uidentificeret
program søger adgang til min computer", men så trykker jeg bare på "tillad",
og så starter spillet.

Det har jeg iøvrigt også gjort med flere af mine halvgamle spil.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats