Bioschock 2
Fra : HH Husen

Dato : 14-02-10 21:31

Hej,

En advarsel: Sig nej til Windoes Lives forsøg på at downloade en opgradering
af spillet (patch). Jeg sagde ja, og for det første frøs maskinen efter et
par minutter, dernæst kunne jeg overhovedet ikke spille spillet. Det skulle
først fjernes, pc'en skulle genstartes, og dernæst skulle spillet indlæses
igen.

Det er da under al kritik!

Mvh
Hans-Henrik

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-02-10 12:17

"HH Husen" <hh.husen@mail.dk> wrote in message
> [...]
> maskinen efter et par minutter, dernæst kunne jeg overhovedet ikke spille
> spillet. Det skulle først fjernes, pc'en skulle genstartes, og dernæst

Jeg havde ingen problemer. Andet end at der stadig står version 1.0 inde i
spillet.

Har været ude for i andre spil (kan ikke huske hvilke), at det ser ud en
update igennem "games for windows life", står stille meget lang tid men
alligevel bliver fædige til sidst.
I Bioshock 2 tog det også lang tid at opdatere, men jeg mener ikke at der
var en desideret pause i opdaterings forløbet.

Bjarne K.

Fra : HH Husen

Dato : 17-02-10 16:38

Jeg har afinstalleret spillet og gen installeret spillet. Når jeg kommer til
pigen der taber alle 2K klodserne, går skærmen i sort og fryser på. Jeg får
at vide, at der er opstået en fejl og windows lukker spillet (der står som
"Programmet svarer ikke").

Det har virket, men det gør det ikke mere, så dvd'en fejler vel ikke noget.
Så jeg kan ikke spille spillet på min pc, en ny Dell Alienware Aurora med en
Pentium I-7 920 processor, 6 gb ram, og et GeForce gtx 295 - så det er næppe
hardwaren der fejler noget! Men hvad?????

Mvh
HH