Battlefield 2
Fra : Jane

Dato : 14-02-10 20:35

Hej gruppe
Jeg har købt ovenstående spil, jeg trænger til et rigtigt godt spil og belve
anbefalet dette, nu ligger det således at komme ind i det fra start, kan
holde lidt hårdt uden en dansk vejledning,, er her nogen der har et link
eller andre tips til, at få mig sat igang det er lidt en skam, det ellers
bare ligger ?
Jane & Jørn

Fra : Mads

Dato : 15-02-10 16:45

On Sun, 14 Feb 2010 20:35:11 +0100, "Jane" <jornhansen2@gmail.com>
wrote:

> [...]
>eller andre tips til, at få mig sat igang det er lidt en skam, det ellers

BF2 er jo ikke særligt kompliceret, så start med et par singleplayer
spil, hvor du spiller mod computeren, inden du giver dig i kast med
online delen.

Og når du så vil i gang med online spil, så regn med at skulle
downloade et par ret store opdateringer først. Den sidste, til v1.5
var vist på over 1 GB.