Tyveriforsøg..suk
Fra : Ukendt

Dato : 13-02-10 16:38

Hej gruppe.

Så skete det endnu engang (6. gang på 7 år). Nogen forsøgte at stjæle
min scooter. Denne gang kom de dog ikke så langt da de ikke kunne finde
ud af at starte den, så nu står jeg med en Kymco Super 9 der har fået en
ordentlig omgang tæsk =/ Frontskjoldet er smadret, en af
frontskjoldsdelene har jeg fundet og kan muligvis få monteret igen hvis
jeg bruger lidt strips, men en anden del er forsvundet.
Styret ser ud til at være blevet bøjet mens de smadrede ratlåsen og det
er også slået løst så man ikke kan køre lige medmindre styret er drejet
helt til højre. Nu er den parkeret hos svigerfar som har plads og
mulighed for at hjælpe, men der skal nogen nye dele til, ihvertfald i
plasticsektionen og muligvis også styret.
Jeg syntes dog det er svært, at finde et sted som forhandler særligt
meget til Kymco'en. Er der nogen der kender et sted derude?

Mvh
Steinbjørn

Fra : GSX 750

Dato : 13-02-10 19:54

""S. Sørensen"" <steinb@REMOVETOGETAVALIDMAILtiscali.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Jeg syntes dog det er svært, at finde et sted som forhandler særligt meget
> til Kymco'en. Er der nogen der kender et sted derude?

Hej.
Hvor er det sørgeligt at folk ikke kan holde nallerne for sig selv.
Men prøv scootergården i stensved www.sgnc.dk jeg ved at han sælger Kymco.
Mvh
Jarl

Fra : Ukendt

Dato : 13-02-10 22:45

GSX 750 skrev:

> Hej.
> Hvor er det sørgeligt at folk ikke kan holde nallerne for sig selv.
> [...]

Hejsa

Ja scootergården i Stensved kender jeg godt. Har handlet med ham mange
gange før da svigerfamilien residerer i Vordingborg. Men hans udvalg er
begrænset umiddelbart selvom det er det største jeg indtil videre har
fundet, og jeg skal bruge lidt mere skjold end han ser ud til at have på
lager.

/Steinbjørn

Fra : GSX 750

Dato : 13-02-10 23:21

> [...]
> begrænset umiddelbart selvom det er det største jeg indtil videre har
> fundet, og jeg skal bruge lidt mere skjold end han ser ud til at have på

Prøv at ringe til ham og hør om det er noget han kan skaffe. Han virker
meget seriøs, har lige været nede og hente en Street Magic motorblok der fik
monteret nye krumtaplejre.
Jarl

Fra : Hagar

Dato : 14-02-10 10:27

> [...]
> begrænset umiddelbart selvom det er det største jeg indtil videre har
> fundet, og jeg skal bruge lidt mere skjold end han ser ud til at have på

De fleste forhandlere af et mærke kan skaffe de dele hjem man måtte ønske,
men ikke alle af dem holder en sober pris.

Hagar

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-10 16:42

Hagar skrev:

> De fleste forhandlere af et mærke kan skaffe de dele hjem man måtte
> ønske, men ikke alle af dem holder en sober pris.
>
> Hagar

Ja personligt syntes jeg 500 kr for et lille stykke plastic til
frontskjoldet er en lidt bister pris når man tænker på hvad det egentlig
koster at producere skidtet.

/Steinbjørn

Fra : N/A

Dato : 28-02-10 10:36

Fra : scootergrisen

Dato : 22-02-10 08:32

Hejsa.

Ærgeligt med din scooter der bliver ved med at blive stjålet. Det må
siges at være et tilbage vendende problem.
Kunne det ikke hjælpe at købe en alarm som hyler helt vildt ? måske du
kunne spare pengede i længden.

Min scooter blev også stjålet for noget tid siden hvor de smadrede
skjoldet indtil tændingen men jeg fandt den da igen. Se billeder :
http://scootergrisen.dk/scooterhjemmeside/tyverisikring.php#stjalet_scooter

Hvis du har mulighed for at tage nogle billeder så vil jeg gerne bruge
dem på hjemmeside til skræk og advarsel.

Angående Kymco forhandlere så besøg : http://www.waypoint.dk/sw1349.asp

Og her er lidt reklame for mit nyligt oprettet forum : http://forum.scootergrisen.dk
kom gerne ind og vær med.

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-10 10:36

scootergrisen skrev:
> [...]
> siges at være et tilbage vendende problem.
> Kunne det ikke hjælpe at købe en alarm som hyler helt vildt ? måske du

Jeg tror mest det ville skræmme naboerne. Scooteren står i et aflåst
kælderrum som desværre gør det svært for mig, at høre hvis alarmen går.

> [...]
>
> Hvis du har mulighed for at tage nogle billeder så vil jeg gerne bruge
> dem på hjemmeside til skræk og advarsel.

Jeg læste den desværre for sent og min svigerfar har været igang med at
skrue i den, så den er.. næsten.. helt pæn igen. Nu skal vi bare have
styr på tændingen også. De har ikke været helt flinke ved den =/

> Angående Kymco forhandlere så besøg : http://www.waypoint.dk/sw1349.asp

Jeg fik SGNC til at hente de dele hjem som vi skulle bruge. Det tog dog
en del overbevisning, for så skulle de lægges ind i systemet men hjem
kom det.

> Og her er lidt reklame for mit nyligt oprettet forum : http://forum.scootergrisen.dk
> kom gerne ind og vær med.

Kan være jeg kigger forbi.