Højreklikke i IE8
Fra : Karsten Nielsen

Dato : 13-02-10 14:42

Hejsa Jeg har fået et rigtig træls problem efter jeg skiftede til
Windows 7

Når jeg er i min browser og højreklikker for at få menuen frem, så
kommer menuen godt nok. Men når jeg vil klikke på et af menu felterne
sker der ingenting. Jeg er så nød til at venstreklikke for at få
menuen væk igen.

Håber at nogle af jer kan hjælpe med mit problem.

Med venlig hilsen
Karsten Nielsen

Fra : EM Jeppesen

Dato : 13-02-10 18:21

On Sat, 13 Feb 2010 14:42:04 +0100, Karsten Nielsen
<knielsen171@gmail.com> wrote:

>Håber at nogle af jer kan hjælpe med mit problem.

Prøv at højreklikke på det stjerneikon i venstre side, som har teksten
"føj til favoritter", så kan du sætte flueben ved menu.
Løser det problemet?

Hilsen emj

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 13-02-10 18:59

On Sat, 13 Feb 2010 18:21:08 +0100, EM Jeppesen <emj@stofanet.dk>
wrote:

>Prøv at højreklikke på det stjerneikon i venstre side, som har teksten
>"føj til favoritter", så kan du sætte flueben ved menu.
>Løser det problemet?
>
>Hilsen emj

Nej desværre. jeg er ved at gå ud af mit gode skind. jeg har prøvet
stort set alt men intet lykkes.

Mvh Karsten