Orphan ( et godt gys )
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 12-02-10 21:46

http://www.imdb.com/title/tt1148204/

Normalt kan jeg tåle de fleste gys - men lige den her der måtte jeg sgu
finde puden ( som ikke har været i brug siden jeg var 9 år ...

men den også der er en Stephen King med en kvinder der reder / tager en
forfatter til fange langt ude på landet med Kate Bates de 2 går sgu under
huden på min men denne nye er et godt gys

Mv.
Bo

Fra : Mads

Dato : 13-02-10 11:24

On Fri, 12 Feb 2010 21:45:35 +0100, "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

>http://www.imdb.com/title/tt1148204/
>
>Normalt kan jeg tåle de fleste gys - men lige den her der måtte jeg sgu
>finde puden ( som ikke har været i brug siden jeg var 9 år ...

Så burde du også se "Case 39".
http://www.imdb.com/title/tt0795351/
Den er faktisk slet ikke så ringe.

mvh Mads

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 11:45

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Så burde du også se "Case 39".
> http://www.imdb.com/title/tt0795351/
> Den er faktisk slet ikke så ringe.

Ok skal se om jeg kan finde den :)

Fra : Mads

Dato : 13-02-10 16:40

On Sat, 13 Feb 2010 11:44:44 +0100, "Bo M. Mogensen"
<usnet1@gmail.com> wrote:

>Ok skal se om jeg kan finde den :)

Og Fragile fra 2005 med Callista Flockhart (Ally)
Den kan også anbefales.
http://www.imdb.com/title/tt0422272/

Lidt underligt at se hende i en gyser, men hun klarer det
faktisk helt pænt.

Fra : Kim2000

Dato : 13-02-10 12:52

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> forfatter til fange langt ude på landet med Kate Bates de 2 går sgu under
> huden på min men denne nye er et godt gys

Det lyder da vist som noget vi før har set (Misery), men derfor kan den jo
godt være god

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 18:13

"Kim2000" <kim2000@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det lyder da vist som noget vi før har set (Misery), men derfor kan den jo
> godt være god

Gu er det Misery det er noget med min hjerne først holder åbent 1 april

den er dæleme uhyggelig