Vinter 'depression' ?
Fra : Stig Johansen

Dato : 12-02-10 12:13

Hej.

Twix (aka 'Bassen') har ligesom andre været lidt inaktiv på det sidste, men
i den seneste uges tid er der kommet mere liv udenfor, så han tager troligt
sin afpatruljering omkring midnat (og miiiver omkring kl. 5, når han er
sulten - igen - igen:)

Gaaberen - ? ja, han kommer her:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/album_showpic.php?picowner=Twi
x&picnumber=11349

(Lavet vha OE, så linket er muligvis ikke intalt).

--
Med venlig hilsen/Best regards
Stig Johansen

Fra : Allan G

Dato : 13-02-10 20:38

"Stig Johansen" <wopr.dk@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> x&picnumber=11349
>
> (Lavet vha OE, så linket er muligvis ikke intalt).

Hej Stig

Ikke at jeg siger at jeg siger at Twix vejer for meget, men han er
vinterklar og det er en god ting i dise tider.

Mvh Allan