Nogen forslag til MEGET billig rejse forsi~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-02-10 09:15

til Nepal ?

jeg har selv en på mit master card gold så jeg er dækket ind i hoved og
r.. - men jeg skal have min veninde med på 26 år i 14 dage ... den skal
strengt taget bare dække hvis hun brækker benet blind tarmen sprænger osv.

Bedste hilsner
BMM

Fra : Leo_Jensen

Dato : 10-02-10 02:47

On 10 Feb., 09:15, "Bo M. Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
> strengt taget bare dække hvis hun brækker benet blind tarmen sprænger osv.

Mit American Express Gold dækker også familien, men en veninde er jo
ikke familie. Jeg har ikke nærlæst det yderligere, jeg skulle jo bare
være sikker på at dem jeg rejste med var dækket...

Leo

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 10-02-10 14:43

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse
> til Nepal ?

http://www.gosafe.dk/?id=537

der var den sgu - har selv brugt dem nogen gange ... altså den virker men
det er et helved den ene gang hvor jeg skulle bruge dem ved en infektions
sygdom der krævede læge i Vietnam
men så snakkede ambassaden lidt med og ... ja - så kørte det på skinder :)

det er jo bare sådan hvis hun brækker et ben - for et eller andet som der
sikkert ikke sker men stadigt ... det er for dumt at lade være ..

Mv.

Bo

Fra : michael

Dato : 11-02-10 16:29

Jeg undrer mig altid over folk, der har råd til til at købe dyre rejser
til alverdens fjerne feriemål, men ikke vil ofre de få hundrede kroner
det koster at være ordentlig forsikret.

Det er ikke kun en selv, man gambler med. Tænk blot på den 33-årige
dansker, der blev dræbt i Mexico for nylig og hvor de pårørende ikke
havde råd til at få hende transporteret hjem.

/michael

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 18:50

"michael" <ingen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er ikke kun en selv, man gambler med. Tænk blot på den 33-årige
> dansker, der blev dræbt i Mexico for nylig og hvor de pårørende ikke havde

Puhhh ... ja men altså nu er det sådan at jeg er den der betaler både hendes
og min bilet
jeg betaler hendes visa hendes forsikring hendes hotel mad osv.

også har jeg heller ikke flere penge - men skulle det komme til det , så
kommer vi begge af nogen ret formuende familier
men det er ligesom det sidste sted og kun i nød man henter kapital - men
skal det døde kadaver hjem så kommer det helt sikkert det

selv er jeg forsikret sønder og sammen med den forsikring der ligger i
master card gold , men jeg er ligesom også 18 år ældre
og der er man lidt mere udsat for det ene og det andet - det her dækker hvis
hun bliver syg og det dækker nok - mere er der ikke i det.