Sao Paulo --> Buenos Aires med mellemlandi~
Fra : Chrizobazowich

Dato : 08-02-10 08:43

Hej alle,
Til april skal jeg til Brasilien på en tre ugers rejse. Jeg overvejer
til sidst på turen at tage en tur til Buenos Aires fra Sao Paulo, som
jeg skal tilbage til, da jeg flyver hjem herfra. Den billigste billet
indebærer en mellemlanding i Montevideo begge veje.

Da jeg overvejer at tage til Montevideo mens jeg er i Buenos Aires,
tænker jeg det ville være smart at lægge turen til sidst i mit ophold
i Buenos Aires, så når jeg skal tilbage til Sao Paulo, kan jeg
"springe" på flyet da det mellemlander i Montevideo, så jeg på denne
måde sparer turen tilbage til Buenos Aires.

Jeg ville så høre om der er nogle der har erfaringer med dette? er det
muligt at hoppe på mellemlandingen på denne måde? Eller skal jeg flyve
fra Buenos Aires når min rejse begynder der?

Mvh. Christopher

Fra : Lars Ehlers

Dato : 08-02-10 21:13

On Mon, 8 Feb 2010 07:42:31 -0800 (PST), Chrizobazowich
<hermann.christopher.s@gmail.com> wrote:

> [...]
>muligt at hoppe på mellemlandingen på denne måde? Eller skal jeg flyve
>fra Buenos Aires når min rejse begynder der?

Hvis jeg forstår dit indlæg rigtigt, så vil du selv sørge for
transport fra Buenos Aires til Montevideo og så dermed ikke møde op
til afgangen fra Buenos Aires til Sao Paulo? Den går desværre ikke,
hvis du ikke møder op, bliver din billet slettet, så du kan ikke bare
springe på ved mellemlandingen....
--
Lars Ehlers

Fra : Chrizobazowich

Dato : 09-02-10 06:43

On 8 Feb., 21:13, Lars Ehlers <NOSPAMehl...@yahoo.com> wrote:

> [...]
> Lars Ehlers
> "Screw you guys I'm going home" (Eric Cartman)- Skjul tekst i anførselstegn -

Yes det er korrekt. Ok, det var ærgeligt - tak for dit svar!

Fra : Kennet og Pernille

Dato : 11-02-10 15:24

Yes det er korrekt. Ok, det var ærgeligt - tak for dit svar!

----

Men prøv at kontakte jeres rejsebureau. Vi skulle flyve fra La Paz til Rio
med mellemlanding i Santa Cruz. En opringning gjorde, at vi kunne springe på
i Santa Cruz. Det er dog nogle år siden.

Kennet

Fra : Chrizobazowich

Dato : 26-02-10 05:48

Så eneste "udvej", hvis jeg gerne vil udnytte mellemlandingen i
Montevideo når jeg alligevel vil dertil; er vel at "stå af" i
Montevideo når flyet mellemlander i Montevideo på vej ned til Buenos
Aires fra Sao Paulo, og så på egen hånd tage til BA, hvor jeg så kan
tage flyet hjem?

Fra : Gert Krabsen

Dato : 26-02-10 14:09

Chrizobazowich skrev:
> [...]
> Montevideo når flyet mellemlander i Montevideo på vej ned til Buenos
> Aires fra Sao Paulo, og så på egen hånd tage til BA, hvor jeg så kan

Og hvordan vil du så få din bagagge ud af flyet under mellemlandingen?

Fra : N/A

Dato : 26-02-10 14:09

Fra : Chrizobazowich

Dato : 26-02-10 07:10

On 26 Feb., 14:09, Gert Krabsen <fjernkrab...@fjernkrabsenfjern.dk>
wrote:

> Og hvordan vil du så få din bagagge ud af flyet under mellemlandingen?

Hmm ja, det havde jeg ikke tænkt over. Så er der nok ikke rigtig nogen
smart måde at gøre det på.
Tak for svaret