Inglourious Basterds
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 07-02-10 21:45

http://www.imdb.com/title/tt0361748/

Ohh skal se den om lidt den glæder jeg mig satme til ...

næppe det er den samme slags film men kan huske sidste jeg så Polanskies :
Pianisten der sad jeg med en fornemmelse af her 56 år efter krigens ende der
var det sgu ikke for sent at sende raf en tur over Tyskland bare en gang
mere for good luck :)

Fra : lhs

Dato : 10-02-10 16:28

Hej Bo

Glæd dig med rette - og glæd dig med rette til mødet med Hans Landa aka
Christoph Waltz der spiller så man glemmer at Eli Roth... Nå nej, Daniel
Bruhl.. nå nej Brad Pitt nå nej Mike Meyers . nå nej der bliver spillet
suverænt med mange gode karaktere´og en Rod Taylor der bare sidder i et
hjørne og grynte,,, og og og..

Fed og måske den bedste film i et stykke tid...

Lhs

Fra : Zeki

Dato : 10-02-10 17:53

"lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Fed og måske den bedste film i et stykke tid...

Fin film, men noget overvurderet, IMO.

Fra : Mads

Dato : 10-02-10 18:03

On Wed, 10 Feb 2010 17:52:57 +0100, "Zeki" <zeki@nej.dk> wrote:

>Fin film, men noget overvurderet, IMO.

Meget overvurderet, efter min mening.
Sjældent har en film skuffet mig så meget som den.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 12:06

"Mads" <Mads@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Meget overvurderet, efter min mening.
> Sjældent har en film skuffet mig så meget som den.

så har du ikke set Avatar

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 12:06

"Zeki" <zeki@nej.dk> skrev i en meddelelse

> "lhs" <shane(fjern)@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Fin film, men noget overvurderet, IMO.

Hmm jeg tror lige jeg vil se den igen - fordi første gang jeg så pigede der
legede med ilden der tænkte jeg godt nok det var en forvirrende omgang men
så læste jeg bogen også holdt filmen sgu meget godt
selv om jeg synes den fortjente en bedre skæbne ind at være en film der er
klippet sammen af en svensk mini serie på jeg ved ikke hvor mange timer

Fra : Søren Bøgh Nielsen

Dato : 10-02-10 21:37

> [...]
> hjørne og grynte,,, og og og..
>
> Fed og måske den bedste film i et stykke tid...

Jeg/vi så den igår aftes og det er sgu en suveræn film. Den kan varmt
anbefales.

Søren

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 12:07

"Søren Bøgh Nielsen" <kampfordeler_gbFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:4b7318ec$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jeg/vi så den igår aftes og det er sgu en suveræn film. Den kan varmt
> anbefales.

jeg glæder mig også til at se den igen

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 00:18

> Fed og måske den bedste film i et stykke tid...

helt bestemt også selv om den ikke var så voldelig som jeg havde regnet med
:)

Fra : Per Vadmand

Dato : 13-02-10 10:09

Bo M. Mogensen wrote:

> helt bestemt også selv om den ikke var så voldelig som jeg havde
> regnet med :)

"Selv om"?

Per V

--
Læs om "mit liv som fugl" på bogguide her:
http://www.bogguide.dk/meninger.asp?_unr=1526340.

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 13-02-10 11:52

"Per Vadmand" <perve@pervadmand.dk> skrev i en meddelelse

> "Selv om"?

ja hvad skal man sige det var den altså ikke - jeg havde regnet med - med
den instruktør hvis navn det ikke er et kristent menneske beskåret at kunne
stave til
men jeg mener bestemt det er noget med Q - så plejer der at være meget rå
vold og jeg havde set frem til at se rigtigt mange tysker blive masarkreret