Win 7 og netværksdrev
Fra : No_Spam \(6640\)

Dato : 07-02-10 11:26

Jeg har en lille NAS, som jeg tilgår via netværket. Men efter jeg har
opgraderet den ene PC til Win , så har den ikke længere adgang til NAS'en.
Men det havde den da den kørte Vista.
Go råd og ideer ønskes

JL

Fra : mig-selv

Dato : 07-02-10 12:31

No_Spam (6640) skrev:
> [...]
> opgraderet den ene PC til Win , så har den ikke længere adgang til
> NAS'en. Men det havde den da den kørte Vista.

Til at starte med,ville jeg forsøge at deaktivere windows firewall. Er
det en trådløst Win 7 er problemer mere eller mindre velkendt.

Venligst

Mcwm

Fra : Knud Gjøl

Dato : 07-02-10 20:28

"mig-selv" <newsFJERN@glostrup.it> skrev i meddelelsen

> Til at starte med,ville jeg forsøge at deaktivere windows firewall. Er det
> en trådløst Win 7 er problemer mere eller mindre velkendt.

Min NAS var da ligeglad da, jeg skiftede til Win 7, så snart jeg havde
installeret Qnapfinder og søgt netværket igennem fandt den det hurtigt.

Fra : mig-selv

Dato : 07-02-10 22:39

Knud Gjøl skrev:
> Min NAS var da ligeglad da, jeg skiftede til Win 7, så snart jeg havde
> installeret Qnapfinder og søgt netværket igennem fandt den det hurtigt.

Det gør det så mindre kendt hos dig. En maskine udgør ikke MS windows 7

prøv windows 7 netværksproblemer på google.

Venligst

Mcwm