Julie & Julia
Fra : Anders Houmark

Dato : 05-02-10 22:40

Jeg har set Julie & Julia her i denne uge..

http://www.imdb.com/title/tt1135503/

Kan anbefale jer at se den.
Meryl Streep er super sød som Julia Child. Bryder mig ikke altid om hende,
men hun gør det virkelig bravt i denne rolle, og man kan næsten ikke undgå
at elske hende..
Filmen skifter mellem to tidspunkter, Julia i ca. 1940-1950 og Julie i
2000.. Kort fortalt så er Julia en amerikaner som pga. sin mands arbejde som
ambassadør flytter til Paris, og hun elsker det virkelig..Hun laver en
kogebog, fransk madlavning til amerikanere, og 50 år senere prøver Julie at
lave alle 524 opskrifter på et år.. Amy Adams spiller som Julie, og hun
klarer det også fint i den rolle.
Man bør ikke se filmen på tom mave :)

Mvh Anders

Fra : Mads

Dato : 06-02-10 11:42

On Fri, 5 Feb 2010 22:39:52 +0100, "Anders Houmark"
<no@email.available.dk> wrote:

>Jeg har set Julie & Julia her i denne uge..
>
>http://www.imdb.com/title/tt1135503/
>
>Kan anbefale jer at se den.

Det kan jeg kun tilslutte mig. Den var faktisk overraskende god.

mvh Mads

Fra : Heidi

Dato : 06-02-10 13:55

Mads wrote:

> Det kan jeg kun tilslutte mig. Den var faktisk overraskende god.

Helt enig - og så skal den nok kunne få nogen til at købe kogebogen -
hvis man da stadig kan det.

--
Heidi