er der en af Jer der Har Chatlot & Charlot~
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 04-02-10 23:40

hvis der er en der har den på whs - så vil jeg gerne lave den om til 4 dvd
er + båndende retur selvf sammen med 4 dvdr hvis der er en der er
interesseret - selve kvaliteten er
er ok jeg kan bare ikke lave menuer ...

den blev vist her i Julen men jeg fik desværre kun set afsnit 1 -

men jeg dur heller ikke til at ser serier sådan et afsnit om dagen enten ser
jeg 4-6 afsnit på en dag eller så slet ikke

Mv.
BMM

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 05-02-10 09:35

Bo M. Mogensen skrev:

> den blev vist her i Julen men jeg fik desværre kun set afsnit 1 -

Hvis det bare er, fordi du vil se serien i nogenlunde kvalitet,
findes den på DR's Bonanza - http://www.dr.dk/Bonanza/

--
Mvh. Peter

Fra : Jesper Lund

Dato : 05-02-10 22:22

Peter Bjerre Rosa wrote:

> Hvis det bare er, fordi du vil se serien i nogenlunde kvalitet, findes
> den på DR's Bonanza - http://www.dr.dk/Bonanza/

Den har lige været sendt på DR K, og mon ikke den snart bliver genudsendt
der?

--
Jesper Lund

Fra : Lars Kongshøj

Dato : 19-02-10 16:00

Bo M. Mogensen skrev:
> [...]
>
> men jeg dur heller ikke til at ser serier sådan et afsnit om dagen enten ser
> jeg 4-6 afsnit på en dag eller så slet ikke
Hej Bo

Prøv at emaile dr - tit er de lydhøre for seer- og lyttersørgsmål. Jeg
synes og også den burde komme på dvd, for min egen vhs-optagelse er ret
dårlig.

Jeg bad dem en gang genudsende ddr2 - og den røg på nogle uger efter.

Mvh. Lars

Fra : Jesper

Dato : 27-02-10 00:10

Bo M. Mogensen <usnet1@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> men jeg dur heller ikke til at ser serier sådan et afsnit om dagen enten ser
> jeg 4-6 afsnit på en dag eller så slet ikke

Psst! Du kan se dem gratis på http://www.dr.dk/bonanza og er du lidt
ferm, så kan de også downloades og brændes på DVD.
--
Jesper
Chuck Norris invented the spoon because using

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-10 19:43

On 2010-02-27 00:09:38 +0100, Jesper said:

> Psst! Du kan se dem gratis på http://www.dr.dk/bonanza og er du lidt
> ferm, så kan de også downloades og brændes på DVD.

Og hvordan gør man det?

Fra : Jesper

Dato : 01-03-10 19:03

<Steen> wrote:

> Og hvordan gør man det?

Tja...vælg høj kvalitet, i browseren Safari taster du kontrol+alt+A i
windows eller Æble+Alt+A på Mac, så finder du den fil der er størst og
som du ser downloades (x MB af x MB), dobbeltklik for at downloade,
omdøb .flv til .mp4, konvertér til MPEG2 og brænd til DVD, på Mac gøres
det med Toast, på Windows kan Roxio Creator bruges.

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-10 11:10

On 2010-03-01 19:03:10 +0100, Jesper said:

> [...]
> omdøb .flv til .mp4, konvertér til MPEG2 og brænd til DVD, på Mac gøres
> det med Toast, på Windows kan Roxio Creator bruges.

Okay, det var dét med at konvertere en flashvideo, jeg var lidt usikker på