Midi afspilning med vlc fra Firefox i Ubun~
Fra : Knagsted

Dato : 04-02-10 12:02

Hej

Jeg bruger vlc og vil gerne afspille nogle websteder med midi
baggrundsmusik og vil gerne helst gøre det med VLC da den er valgt til
alt media i min Ubuntu 9.10 , har søgt efter plugins mm. uden
resultat , men måske findes der en måde at løse dette på ?

Mhv
Knagsted

Fra : Kent Friis

Dato : 04-02-10 20:11

Den Thu, 4 Feb 2010 11:01:51 -0800 (PST) skrev Knagsted:
> [...]
> alt media i min Ubuntu 9.10 , har søgt efter plugins mm. uden
> resultat , men måske findes der en måde at løse dette på ?

VLC har ikke noget med Midi at gøre. For at kunne afspille midi, skal
du bruge en synth, og da moderne lydkort ikke har det indbygget, er
valget typisk en soft-synth som Timidity.

Mvh
Kent
--
"The Brothers are History"

Fra : Knagsted

Dato : 04-02-10 14:50

On 4 Feb., 20:11, Kent Friis <nos...@nospam.invalid> wrote:

> [...]
> du bruge en synth, og da moderne lydkort ikke har det indbygget, er
> valget typisk en soft-synth som Timidity.

Hej Kent

Nu var det afspilning af websteder som jo foregår i en browser og i
dette tilfælde Firefox kan det også lade sig gøre ?

Mhv
Knagsted

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 05-02-10 01:29

Den Thu, 04 Feb 2010 13:49:38 -0800 skrev Knagsted:

> [...]
>
> Nu var det afspilning af websteder som jo foregår i en browser og i
> dette tilfælde Firefox kan det også lade sig gøre ?

Bruger med stor glæde og fornøjelse plug-in'et MediaPlayerConnectivity.

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/446

--
Karl Erik.
http://www.ranunkelvej.com

Fra : Knagsted

Dato : 05-02-10 00:40

On 5 Feb., 01:28, Karl Erik Christensen <n...@none.invalid.co> wrote:

> Bruger med stor glæde og fornøjelse plug-in'et MediaPlayerConnectivity.
>
> https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/446
>
> --
> Karl Erik.http://www.ranunkelvej.com

Hej Karl Erik og Kent
Med Timidity sat op i MediaPlayerConnectivity kører det som
ønsket..........Tak for assistancen

Mhv
Knagsted